bjirn Skrevet Mai 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2003 Var ute og kjørte i går, klokken var vel rundt 5-6... Kjørte i rundt 60, og så PLUTSELIG spratt en unge ut i veien fra bak en kant... Jeg vrengte seff unna, og i en j**** høy fortauskant... Dvs at 2 av alu-felgene mine døde... Enda bedre var vel at ungen stakk før jeg fikk snakka med han... Huff... Ser ut som en fin utgift det :( Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 Sånt er slitsomt,men se på det på den andre siden at du ikke er ansvarlig for å ha kjørt ihjel eller skada en liten unge da,for det er atskillig mye verre en å vrake 2felger :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mai 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 Jezz... Sånn sett er jeg meget glad for at det ikke var en av mine trøtte dager :) Men allikevel... Mitt første "kræsj" etter jeg fikk lappen, er et faktum ::rolleyes: Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg