bache Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 vill ha rs4 gitter i min rs2 fanger!!, noen som vet hvor jeg kan å tak i dette?? og hva tror folket om hvordan dette vil se ut ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 vill ha rs4 gitter i min rs2 fanger!!, noen som vet hvor jeg kan å tak i dette?? og hva tror folket om hvordan dette vil se ut ? Norsk Bildelsenter har. 1000-1100,- koster dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bache Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 finner det ikke på hjemmesiden deres, er dette gitteret jeg mener, men må ha to store biter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 finner det ikke på hjemmesiden deres, er dette gitteret jeg mener, men må ha to store biter Dette kan også skaffes. pris store gitter pr stk: 585,- pris sidegittere pr stk: 383,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Passer de inn i en standard A4 fanger? :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Passer de inn i en standard A4 fanger? :) hvor på en orginal fanger hadde du tenkt dette? orginalt blir det ett langt åpent felt når du tar av tauekrok-dekselet og resten av den sorte plasten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 hvor på en orginal fanger hadde du tenkt dette?orginalt blir det ett langt åpent felt når du tar av tauekrok-dekselet og resten av den sorte plasten... Tenkte å ha de som en erstattning for de sorte plastikkgrillene helt nederst. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Tenkte å ha de som en erstattning for de sorte plastikkgrillene helt nederst. tror ikke det finnes noen gittere som er lange nok for dette uten å skjøte... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg