kaliber Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 hallo! kom åver en pen frontleppe til golf for en liten stund siden! har lett ganske lenge nå men kan ikke se å finne den noen steder! :wonder lurte derfor på om dere har noe peil!? hvor man kan få tak i å pris og slikt hvis dere vet noe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
firestat Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Hadde den på golfen min når eg kjøpte den, hadde et vr6 merke på den, har spurt mange om kor dei får tak i den, men ingen som veit.......Han eg kjøpte bilen av meinte det va noe vw hadde laget, og at det var mangen i tyskland som hadde slikt.....Solgte den te en kompis, men trur den er ødelagt no..... Siter Kjører kun biler så e rieger stylling på Golf Vr6 Turbo......... Prosjekt: Golf2 1,8GL *Bmw E-36 320......... (Automote) *Bmw E-30 316......... *Opel Caibra 2.016v... *Porsche 944 2.5...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 er ikke vr6-leppe nei... http://www.durtydubs.com/members/vehicle_template.php?veh=10064 Rieger MK4 front lip Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Mmm, den 3'er Golf'er der må vel være noe av det råeste som fins:partyon Gjennomført rå. Ikke noe overflødig jallastyling. :respect Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sek700iafc Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Kanskje denne? http://www.czt.no/catalog/product_info.php?cPath=30_61_73_403_404&products_id=1542 Siter VW Golf GTI 8v 93' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Mmm, den 3'er Golf'er der må vel være noe av det råeste som fins:partyon Gjennomført rå. Ikke noe overflødig jallastyling. :respect SINNSYKT for en rå bil! Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 leppa som sitter på bilen til dark-demon er en Rieger MK4 front leppe.Så det var riktig gjettet ; sek700iafc Med andre ord stammer den fra golf 4, og ikke golf 3. Ganske mye tilpassing og modifisering skal til for og få på denne.. Her er mer info om den aktuelle bilen: Dark-Demons Vw Golf 3 GTI 8v ellers kan man legge til at eieren av bilen er en av usa´s største graffitiartister, bedre kjent som totem/totemone Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 ignorerte alle mitt innlegg? :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 SINNSYKT for en rå bil! M-m. Jeg kan ikke huske å ha sett en penere og mer gjennomført 3'er Golf enn det der:) nam nam.. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 ignorerte alle mitt innlegg? :) Hehe, skulle nesten tro det! Siden de kommer med forklaring, som du alt har forklart. Hehe. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 leppa som sitter på bilen til dark-demon er en Rieger MK4 front leppe.Så det var riktig gjettet ; sek700iafc Med andre ord stammer den fra golf 4, og ikke golf 3. Ganske mye tilpassing og modifisering skal til for og få på denne.. Her er mer info om den aktuelle bilen: Dark-Demons Vw Golf 3 GTI 8v ellers kan man legge til at eieren av bilen er en av usa´s største graffitiartister, bedre kjent som totem/totemone Med all respekt definer ganske mye tilpasning? Alle sa at det var så mye jobb å få i Golf 4 intr, men faktsikt ingen problem, bare tiden det tok å gjøre det. Så jeg ser ikke på dette som noe problem nei. Plastik eller glassfiber denne er laget av? (tipper plast) Kan være en kompis av meg har en slik i fra en passat om det kanskje kan hjelpe? men den må helt sikkert moddes, men visst en må det så har det jo ikke noe å si om man må ta vekk 2 eller 12cm..... mvh Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Takke fer all svaran! trur æ ska å bruk litt pæng nu æ :cocain: modd littt å kanskje bli litt sint å:P hehe.. ska slit litt, men d e sekkert værd det!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
firestat Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Hmm, kan sikkert få den ferdig laget te golf3, for den eg hadde var ikke lappet for å sei det slik... Har desverre ikke bilde av den... Meinte ikke at den va te vr6, berre at da laget plass te å klistra på bokstaver, for eks 1,8, Gti osv.... Siter Kjører kun biler så e rieger stylling på Golf Vr6 Turbo......... Prosjekt: Golf2 1,8GL *Bmw E-36 320......... (Automote) *Bmw E-30 316......... *Opel Caibra 2.016v... *Porsche 944 2.5...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
firestat Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Her er bilde av lippa eg hadde, den er litt moda på for å passe denne bilen:) Tenkte den va lik den det er bilda av i begynnelsen men det va den ikke, men nesten da babyhmm? Siter Kjører kun biler så e rieger stylling på Golf Vr6 Turbo......... Prosjekt: Golf2 1,8GL *Bmw E-36 320......... (Automote) *Bmw E-30 316......... *Opel Caibra 2.016v... *Porsche 944 2.5...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg