Gå til innhold

Soundstream stereo/Boston Accoustics selges

Ranger emnet

Peltz

Anbefalte innlegg

Selger anlegget mitt da bilen er solgt, og i ny bil (som er bruksbil) skal det inn no litt mere diskret. Kan selges med kasser og det hele, og da passer dette rett inn i Corrado bagasjerommet. Siden dette anlegget ble bygget for bruk i Corrado er dette mer riktig å annonsere enn bare på brukt anlegg siden.

DSC00448.jpg

Ugg.jpg

DSC00300.jpg

DSC00297.jpg

Prisantydning 12 000 kr /bud for hele suppa, da med ett Boston Pro 653 frontsett inkl.

Kanskje få med no data også ..hehe..

Soundstream Tarantulla 2/880

(info og pris: http://www.caraudio-versand.de/shop.pl?action=art&id=112135 )

Soundstream Picasso 2440

(Info og Ebay pris, ikke butikkpris!!: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=4579883509&category=21648)

2* Soundstream Van Gogh 10"

(Info og pris : http://www.sonicelectronix.com/item_5458.html)

Boston Pro 653

(Tilsvarende sett, men brukt.. : http://cgi.ebay.de/Boston-Acoustics-Pro-6-53-Component-Speaker-System_W0QQitemZ5858000969QQcategoryZ18800QQssPageNameZWD2VQQrdZ1QQcmdZViewItem)

Alle komponentene er som "nye", og har kun vært montert i bil og brukt siden august måned. De er pent innspillt, og svært pent brukt.

Kasser bygget i 22 mm Mdf, drapert i skinn. (Skai)

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det kjøpere på resten så selger jeg bare frontsettet. Pris ser vi på når/om det blir aktuellt :)

Kommer tilbake til deg.

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er noen borti lyngdal som har agenturet på BA.

Disse høytalerene er jo "old School" og ikke i salg lenger. Spiller like funky som dem gjorde i sin storhetstid, men er jo brukt for all del. Så vidt jeg vet funker alt som det skal også, dermed kommer ikke pris å bli noe syke greier!

Om jeg får kjøper på begge forsterkerne, og en sub, så er vi klare for action.

Den Tarantulaen har drevet disse to 10", og det spiller vanvittig greit!!! Tarantulaen skal hvis jeg ikke husker helt feil spytte ut 1 X 880 RMS 4 Ohm Mono !! Det trykker relativt heftig!!

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Bumper denne. Kan fort være aktuellt å dele denne opp, om ingen er sugen på hele pakka.

Tarantula : 6000 kr

Van Gogh Subber: 1000 kr stk

Frontsett: 1000 kr

Picasso: 1000 kr

Kasser: 1000 kr

Eller hele suppa for 10 000 kr.

Har også en flunk ny JVC KD-LHX601 cd spiller med DAB radio som ligger ny i eske, uåpnet. Ny pris i butikk er 4300 kr, selges for kr 2800 + frakt.

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frontsettet spiller jo helt sheriff det. Svært pen og ren lyd, var jo noe av det beste du kunne finne for noen år siden. Helt på høyde med det beste i utlandet:D

Nå er jo dette brukt, men skal så langt jeg vet være helt ok, og i utmerket form. Var i allefall det når jeg demonterte det ifra bilen.

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... spennende, funderer litt på om "jallaløsningen" jeg har lyst til å prøve vil fungere, aktiv deling via spiller -> midbasser i bakdørene og frontsettet på en egen 4 kanaler.. Om det hadde fungert hadde det jo vært ganske artig.. Tåler de litt juling samtidig som de spiller ganske ok eller?

Men er jo forsåvidt begrenset hvor galt man kan gå for 1000,-, du er vel aldri i Oslo eller omegn? Frakt osv er jo forsåvidt ikke noe problem det heller men hadde jo vært koselig med et kontant og direkte oppgjør :).

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... spennende, funderer litt på om "jallaløsningen" jeg har lyst til å prøve vil fungere, aktiv deling via spiller -> midbasser i bakdørene og frontsettet på en egen 4 kanaler.. Om det hadde fungert hadde det jo vært ganske artig.. Tåler de litt juling samtidig som de spiller ganske ok eller?

Men er jo forsåvidt begrenset hvor galt man kan gå for 1000,-, du er vel aldri i Oslo eller omegn? Frakt osv er jo forsåvidt ikke noe problem det heller men hadde jo vært koselig med et kontant og direkte oppgjør :).

Jeg er skjelden i oslo gitt, en og annen skjelden gang. Det er delefilter med dette frontsettet, så du får den delingen du trenger med i pakka. Uansett, dette tåler juling, men det trenger også møøe strøm for å funke optimalt. Så du bør helst ha en ok forsterker for å drive det. La meg få foreslå en Soundstream Tarantula. Brukte den fysaken der på frontsettet før jeg fikk bygget subkassa. `FYTTIGRISEN som det spilte!

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordelen med å bruke aktiv deling i spilleren min er at jeg da har en parametrisk eq, tidskomp osv direkte på elementene :). Effektmessig blir det neppe noe problem mtp. at hvert element får en egen kanal på amp å kose seg med.. Blir nok heller litt i overkant av effekt tenker jeg :).

Men du, jeg tror jeg vil ta disse, sender du meg en pm med kontonr og beløp ink. frakt om du ikke har lyst til å ta på deg spanderbuksene og slenge med frakt på kjøpet ? ;). Så tar jeg frontsettet jeg vettu.

Har du forresten noe info om den Tarantula amp'en? Linken er død og finner ikke noe annet noe sted :).

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikser den biffen. Jeg holder på å pusse opp hjemme, så det ser ut som ett helvette der. Vi sier frontsettet er ditt, også fikser vi formalitetene neste uke. Ok? Må bare få det på plass først. Frakt regner jeg med er norgespakke, ca 150 kr, og spanderbukser? Det er en type bukser jeg ikke har kjøpt tror jeg. :crazysant

Her står det litt mer om denne forsterkeren :

http://www.electronicscout24.de/catalog/articledata.do?id=810050709202423322&sellerMode=false&sid=NzA0MTNCQzI4RTg2MjM2NkYzNjZDOTQ2NkZFNjNGN0QwMTEzOTUwNzU3NDQ1NQ

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste uke er greit for meg bare sålenge vi har en avtale på det slik at jeg ikke skipper noen andre deals fordi jeg tror denne er i boks.. :) Vet hvordan det er, lever i esker for tiden selv da jeg akkurat har solgt og kjøpt ny leilighet.. gleder meg til jeg er ferdig :P.

Bare send meg en PM med kontonr, tror norgespakken er 120 eller 125,- husker ikke helt.. samme det, bare si et beløp totalt så ordner vi det :D.

Takk for link!

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frontsettet er ditt, så den dealen er grei.

Hvis du fort gjør regnestykket på den forsterkeren, så har du altså 1250€ +40€(frakt)*8,02*1,25= 12932 kr

Burde ikke være feil med 6000 kr for en UBETYDELIG brukt forsterker. Har "poleringsriper" men er ellers HELT strøken, i original embalasje.

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider