Gå til innhold

Bmw 320 og 325

Ranger emnet

Pølsa_BMW

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer på hva jeg kan gjøre med en bmw 320 og 325 av trimming? og hvor jeg finner trimmen hen.. har ikke så my peiling akkurat med bmw eller bil i det hele tatt :) jeg tenkte og trimme til en ca 200-300hk og da jeg lurer hva jeg kan kjøpe og hvor billigst mulig, og hva jeg må forsterke av bilen for og få det lovlig :naaaws :D takker for alle svar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Bare så det er sagt, det er STOR forskjell på 200 og 300 hk. Syns det var litt grov "ca" du hadde :) Men spesifiser gjerne hvilken årsmodell du tenker på. Om det er e30, e36 eller e46? Uansett tror jeg det er best du begynner med 325 som utgangspunkt.

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visst du nettopp skal kjøre opp eller har kjørt opp, så tror jeg du burde klare deg med de 170hk som orginalt hviler i en 325. Fort at det går til helvette, ja jeg vet.

Men 200hk kan du nok få ved bygge om til 2.7L, samt kam og porte\plane toppen. Mens 300hk må nok pustehjelp til, det koster 30-40 000kr alt etter hva du skal ha og hvor mye du kan. Finnes endel kit på markedes, sjekk ut PurePerformance

2002mod E46 320 M-Sport2 ESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må ikke glømme att d e er kort hjulavstand på bmw å med mye trimming så må/bør den senkes noe vannvittig... hviss ikke så greier du ikke å holde biln på vein...

stort sett trimmkam, ventilløftera, forsterket bakende(hviss 320), skjipp (trur d skrives sånn :/...) hviss i... trur ikke d e nå meir da... (ikke som æ kjæm på i farta i alle fall)

Lenke til kommentar
Del på andre sider