vest_racing Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 OK her kan kanskje jeg hjelpe. HVis den forsterkeren var kjøpt i Trondheim av en kar i N-Trøndelag (tror ikke det ble solgt mange av den der du) så var det jeg som solgte den da den var ny :D Det skal følge med en balansertlinjedriver til forsterkeren som også skal være gullforgyldt. Den kan brukes uten denne men da må du ha en spiller med balansert ut, slikt som de legendariske Denon DCT1000 og 970. eller RFs sine denon modeller. VAr faktisk HiFiKlubben som fikk PG og Denon til å samarbeide om balansert mellom de gamle ZPA og Denon DCT spillerne ;) Nyprisen var 20, men den ble solgt på demosalg til halveprisen da den ble solgt. Tror ikke det finnes mer enn 2-3 stk i landet om i det hele tatt så mange ;) Og til slutt - HELDIGGRIS! aneglsmili aneglsmili Føler meg litt heldig og.. :lol Men tror den ble kjøpt i bergen eller rundt der, for han som kjøpte den kjøper bare nytt ikke noe som er demo brukt. Som sagt den har aldri vært koblet opp, skruene på terminalene er aldri vært rørt, er egentlig det som er veldig morro med denne... Eg har satt gubben eg kjøpte den av, på sake å oppdrive den BLT-4`n for den ligger nok i bergen hos kjerringa til han som hadde den først.. Han hadde mye rått av anlegg som ble solgt da han døde.. Noen som har kjenn skap til en forsterker som heter Rout 66?? Husker ikke eksakt merke, men model betegnelsen er Rout 66.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Glemte å si Soundstream er veldig flinke til å hjelpe med gamle produkter, så om du sender dem en mail kan det være de kan hjelpe deg! De sendt iallefall meg kretskortskjema på min Rubicon405. Og husker jeg ikke feil er det kanaler som følgende i den forsterkeren: 2 x 25w (fint til aktivt drift og deling av diskanter) 4 x 50w (mellomtone og rear fill/ og eller midbass) 1 x 200w til sub (ta watt oppgivelsene mine med en klype salt da den er 10 år gammel og hukommelsen begyunner å bli litt skrall). Og til slutt engang til - HELDIGGRIS Er faktisk litt kraftigere.. 4x50W (100x2) 2x100W (200x1) 1x200W Og dette er ved 12V 4 ohm.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 aneglsmili aneglsmili Føler meg litt heldig og.. :lol Men tror den ble kjøpt i bergen eller rundt der, for han som kjøpte den kjøper bare nytt ikke noe som er demo brukt. Som sagt den har aldri vært koblet opp, skruene på terminalene er aldri vært rørt, er egentlig det som er veldig morro med denne... Eg har satt gubben eg kjøpte den av, på sake å oppdrive den BLT-4`n for den ligger nok i bergen hos kjerringa til han som hadde den først.. Han hadde mye rått av anlegg som ble solgt da han døde.. Noen som har kjenn skap til en forsterker som heter Rout 66?? Husker ikke eksakt merke, men model betegnelsen er Rout 66.. Hadde i Phoenix Gold engang i tiden en limited edition utgave som het Route 66 ? Tror det.. Gi meg en tilbakemelding om du får tak i en BLT 4 ellers så kan sikkert jeg klare det for deg... Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Hadde i Phoenix Gold engang i tiden en limited edition utgave som het Route 66 ? Tror det.. Gi meg en tilbakemelding om du får tak i en BLT 4 ellers så kan sikkert jeg klare det for deg... Route 66 en ganske stor forsterker... Mulig det er PG vet ikke helt... Hun skulle sjekke om hun hadde den BLT 4`n som hører til... Men vis hun ikke har så skal eg sende deg en pm eg.. Må jo ha en som heter BLT 2 uansett for den fulgte ikke med forsterkeren for å få den koblet helt skikkelig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Da fikk eg nettop svar 2 sek etter eg hadde skrevet innlegget... Hun har funnet den BLT 4`n som hører til forsterkeren pluss noen kabler... :hug: :partyon :partyon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 nice Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Han som hadde denne kjøpte faktisk 2 stk.. 2 stk!!!! Av denne forsterkeren... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 nice Ja er enda råere i virkligheten enn på bildene... :tannløs :tannløs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 OK her kan kanskje jeg hjelpe. HVis den forsterkeren var kjøpt i Trondheim av en kar i N-Trøndelag (tror ikke det ble solgt mange av den der du) så var det jeg som solgte den da den var ny :D Det skal følge med en balansertlinjedriver til forsterkeren som også skal være gullforgyldt. Den kan brukes uten denne men da må du ha en spiller med balansert ut, slikt som de legendariske Denon DCT1000 og 970. eller RFs sine denon modeller. VAr faktisk HiFiKlubben som fikk PG og Denon til å samarbeide om balansert mellom de gamle ZPA og Denon DCT spillerne ;) Nyprisen var 20, men den ble solgt på demosalg til halveprisen da den ble solgt. Tror ikke det finnes mer enn 2-3 stk i landet om i det hele tatt så mange ;) Og til slutt - HELDIGGRIS! Hehe..Karnsje du som solgte PG ZPA 0.5, PG QX2150 og Stroker 15" til brodern en gang i 1997/1998 også da, ettersom du Jobba(?) i Trondheim på Hi Fi Klubbe?:p hehe..(Tviler du husker det, men):D Beklager OT.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 litt daVinci innvoller! Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 som allrede nevnt så kan kunne du bruke denne amp uten BTL boksen, den BTL er "bare" er en balansert linje driver. ALLE balanserte innganger kan faktsik også kjøres ubalansert... -amatører!! knock LOL..... (ikke vondt ment folkens!!) knock Da Vinci bestå av 6 stk kanaler med samme topologi/krets løsning som 4 kanaleren som var i Referance 705s, Subb delen er samme krets som Class A6.0 dog med høyere symetriske spenning til utgansg transistorer, driver delene til utgangs transistorene kjører med høyere tomgangs strøm som gir en mer klass A driver trinn med de fordelen det innebærer. :cocain: SoundStream har alltid vært excepsionel bra ang overdimensjonerte strømsforsyninger og uregulerte. finish er lekker men det var i gamle dager -har ikke sett så mange av de nye i det siste... gratis med en meget lekkert amp!! aneglsmili Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Nyprisen var 19998 da denne var ny. litt info hente fra brosjyren. Limited edition 7 kanaler vedvarende effekt: 4x50w+2x100w/4ohm+1x200w/4ohm brokoblet effekt subkanal 500w/1ohm variabel viftekjøling med vari-quiet 7 fullbalanserte variable innganger. parametrisk bass EQ. kontinuerlig variabelt 4/3/2veis elektronisk deling. variabelt subsonicfilter. variabel inngangsfølsomhet. dette var en syk forsterker i sin tid og er nok fremdeles på høyde med de fleste som er på markedet den dag i dag.. GRATULERER:) Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 som matador sier kan denne kjøres uten BLT4.....men det er ikke bare linjedriveren som er i denne "boksen" husker jeg riktig har den også noen filtre innebygd. Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 som matador sier kan denne kjøres uten BLT4.....men det er ikke bare linjedriveren som er i denne "boksen" husker jeg riktig har den også noen filtre innebygd. Det som det står i user manual er at det er en Four channel balanced line transmitter.. Eneste du justere på denne er spenningen på linje utgangen. Den skal justeres til 5V og vis du har kraftigere linje spenning på spilleren blir den juster ned til 5V.. Søkte på nettet etter BLT 4 og den er forsatt i salg til ca 158$.. Men nå får eg den orginale gullforgylte BLT 4`n så da er den helt komplett.. Eneste eg må bestille nå er muligens noen kabler og en BLT 2 til kanal 5 og 6.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 mye muligt det....utfra det jeg kan se på bildet kan du også justere frekvens,men mulig jeg ser feil da:) Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg