vest_racing Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Her er bilde og forklaring va det som står i user`s manual.. 1. Input Level - Channel 1 (Left) input sensitivity level control. 2. Input Overload Indicator -Indicates the signal input level (CH 1&2) Input gain level is too high. 3. Input Level - Channel 2 (Right) input sensitivity level control. 4. Input Level - Channel 3 (Left) input sensitivity level control. 5. Input Overload Indicator -Indicates the signal input level (CH 3&4) Input gain level is too high. 6. Input Level - Channel 4 (Right) input sensitivity level control. 7. Inputs - Unbalanced RCA signal input (CH 1&2). 8. Output - 6-pin DIN Balanced signal output jack (CH 1&2). 9. Inputs - Unbalanced RCA signal input (CH 3&4). 10. Output - 6-pin DIN Balanced signal output jack (CH 3&4). 11. Channel - 1-2 & 3-4 Input Select - Channel 3&4 input selector swith.Set to 1-2 for internal input from Channel 1&2. Set to 1-4 for external input (from Channel 3&4). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 hmm den jeg har bilde av ser da ikke slik ut....står montert bak i en bil så det er litt vanskelig å se..... i følge brosjyren skal det følge med et ekstern delefilter,muligt det er dette jeg ser på da?? Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Står faktisk ingenting om et eksternt delefilter i user manual... Hmmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 prøvde å ta bilde fra brosjyren med mobilen men bildet ble så kornete så det er umulig å se hva som står der:( på tide med ny mobil kanskje,skal se om jeg ikke får scannet dette da. Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 prøvde å ta bilde fra brosjyren med mobilen men bildet ble så kornete så det er umulig å se hva som står der:(på tide med ny mobil kanskje,skal se om jeg ikke får scannet dette da. Oki.. Må prøve å fått det scannet... kiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonus Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Hehe..Karnsje du som solgte PG ZPA 0.5, PG QX2150 og Stroker 15" til brodern en gang i 1997/1998 også da, ettersom du Jobba(?) i Trondheim på Hi Fi Klubbe?:p hehe..(Tviler du husker det, men):D Beklager OT.. Kan nok være meg det ja :) Det var jeg og en kar som het Ståle som hadde kontroll på bilstereo-biten. Vanvittig moro tid, med masse gale prosjekter! Siter prosjekttråd McIntosh, Focal, Image Dynamics, Planet Audio hybrid rørforsterkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg