Gå til innhold

verdi på en Volvo b18 motor??

Ranger emnet

Vomaz

Anbefalte innlegg

lurte på verdien på en slik motor er...

mener det er en 68-69mod men har bare kjørt ca 60000km :) stått lagret i varm garasje:) *den mangler forgasseren, men er ellers KOMPLETT*

kom slike motorer i duett?

noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdi på bildeler er alltid vanskelig. Tilstand og etterspørsel avgjør. En B18 kan kjøpes komplett og nyoverhalt for 7200,- +mva hos Oslo Sylinderservice AS. Da kan du regne ut fra det.

Når det gjelder Duett, kom den med B18A fra mars 1962.

Volvo 444ES -53, MB C180-00

MB SLK200K-09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdi på bildeler er alltid vanskelig. Tilstand og etterspørsel avgjør. En B18 kan kjøpes komplett og nyoverhalt for 7200,- +mva hos Oslo Sylinderservice AS. Da kan du regne ut fra det.

Når det gjelder Duett, kom den med B18A fra mars 1962.

denne har stått lagret i varm garasje siden 80-årene... ;)

er noen interessert i den er det bare å si fra hvis ikke kan den stå der lengre:) aneglsmili

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ka du tenke på i pris?? trenger litt deler av en slik motor men ka skal du ha for heile motoren?? og kor du bur...eg bur en time ifrå ålesund...er det langt så trur eg ikkje det er så aktuelt...

Volvo 142de luxe -71 (B20A)

Volvo 244GLE -77 (B230FX)

Volvo 245GL -81 (5,7 V8)

Volvo 740TURBO -87 (B230FT)

Ford E-350 Econoline Starcraft -93 (7,3 V8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ka du tenke på i pris?? trenger litt deler av en slik motor men ka skal du ha for heile motoren?? og kor du bur...eg bur en time ifrå ålesund...er det langt så trur eg ikkje det er så aktuelt...

jeg bor i Nordland... såe det blir et stykke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den stått lagret siden 80 tallet spørs det litt hvordan den er også.

Greit den har stått tørt, men på de årene er nok alt av oljefilm borte fra sylindervegger også. Trengs nok full overhaling sansynligvis.

Men kan jo være ett godt emne å overhale da.

Men pris er vanskelig.. rundt 1000 lappen klarer du kansje å få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den stått lagret siden 80 tallet spørs det litt hvordan den er også.

Greit den har stått tørt, men på de årene er nok alt av oljefilm borte fra sylindervegger også. Trengs nok full overhaling sansynligvis.

Men kan jo være ett godt emne å overhale da.

Men pris er vanskelig.. rundt 1000 lappen klarer du kansje å få.

motoren går rundt og det ble fylt olje i sylindrene da den ble lagret.. *fylt i plugghullene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...