Gå til innhold

Stereo opplegg Golf IV

Ranger emnet

Satrixen

Anbefalte innlegg

uten Suban?

har ikke peiling på hva de kan ligge på?

2000,-

Ja uten sub`ene.. De ligger vel på 2-3 lapper tror jeg.? Er ikke sikker. Uansett så er disse JBL sub`ene sinnsykt bra..

En annen ting som kan følge med er hattehylle! Med ferdig tilpassa hull som ikke kræsjer imot basskassa!

Rundt 2500 tenkte jeg for basskasse, plate med plexi glass og hattehylle.. Den kassa jeg har nede i brønn skal jeg ha.. Den er i bruk!

Basskassa er bygget av mdf plater, med dobbelt lag foran så er skikkelig solid..

Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være intr i kun Kassa om du skal selge den... Er det 12" utsparringer?

Det er 12 " ja! Dobbel mdf foran, så er skikkelig solid..

Hvis ikke wedgie vil ha det så kan jeg godt selge kassa! Kan jo ta den med i en liten byttehandel da vøtt.. Hehe.. aneglsmili

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 12 " ja! Dobbel mdf foran, så er skikkelig solid..

Hvis ikke wedgie vil ha det så kan jeg godt selge kassa! Kan jo ta den med i en liten byttehandel da vøtt.. Hehe.. aneglsmili

He he, ja jeg vet du sikler på interiøret mitt.. men nå får jeg pokker ikke svar fra tyskeren jeg skulle handle mitt interiør med.. Er så typisk!

Menne, hva selger du hattehylle, kasse og kondis for da? Og hvor mange liter er hvert av de kammerene på i kassa?

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, ja jeg vet du sikler på interiøret mitt.. men nå får jeg pokker ikke svar fra tyskeren jeg skulle handle mitt interiør med.. Er så typisk!

Menne, hva selger du hattehylle, kasse og kondis for da? Og hvor mange liter er hvert av de kammerene på i kassa?

Sikler er vel mildt sagt.. :op Det hadde satt prikken over i`en for min del hvertfall! Ikke svar ja, hmm ja det er typisk! Noe helt spes dette el, R32 el no..?

Rundt 2500 tenkte jeg.. Hattehylla er ferdig med hull til 6x9 og hull til bassrør. Vel, du har jo sett det du.. :thumb Literene, husker jeg ikke i farten nå! Men er jo spesialbygga til det JBL anlegget jeg hadde så fulgte jo ca kravene til de bass`rene. Kan godt finne det ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel... Ang interiør så er det litt hemmeligstemplet da vet du :p Men håper han gir lyd fra seg... Ja finn ut litermålet på de, det trenger jeg å vite! Lukket kasse sant?

Ahh skjønner.. :) Håper han gir lyd fra seg ja.. Fått skinn på hjernen jeg nå lissom!! Skal finne ut så fort som mulig, har ikke bilen her så får ikke målt :) Lukket kasse ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider