fred_stian Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Driver å ser litt på ebay nå, så vurdere jeg å bestille et sett, men hvor mye blir egentlig frakta på?! Og hvis jeg bestiller flere, hvor mye mer blir det ca per sett? Toll.....? Settet er i Storbritania. Er det lurt å betale med paypal eller...? Har ikke bestilt noe fra utlandet før... :S Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Ebay er genialt sombrero Bruk paypal så er du sikker, og du kan betale med kredittkort gjennom paypal. Frakta kan variere, spør selgeren om hva han skal ha for å sende til norge. Jeg bestilte noen deler fra england i forrigie uke, ca 3kg og rundt 100kr i frakt. Men regn med å betale moms hvis verdien på varen er over $25. Er bare å kaste seg ut i det, kjøp fra noen med bra feedback og spør selgeren om frakt osv Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Man Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 jeg har handlet fra E-bay flere ganger for mer enn $25.Jeg har ikke betalt noe moms på varene.Mange selgere på E-Bay sender varene som gave.Kostnadene som du må betale skal stå eller bli opplyst av selger.E-bay er som nevnt over helt genialt.Handler du fra ett firma,så er det nesten garantert at du får det du bestiller.E-bay har meget god oppfølging av kjøpende kunder hvis du føler du har blitt lurt eller ikke mottar varene som du har kjøpt..Jeg har ikke hatt noen problemer med E-bay. Siter Nothing evolves without the Evolution. 2000 EVO VI T.M.E x 2000BMW 330CI X 1999 Forhøster STI X 1998 EVO V RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg