Gå til innhold

Hvite blinklys/baklykter til Volvo 142!

Ranger emnet

Xantera

Anbefalte innlegg

Da har jeg endelig klart å få fingern ut av en hvis plass, og fått sendt blinklysene mine til Minoko. Dette er blinklys til 73 mod 142, og det har aldri før blitt laget hvite eller andre blinklys til denne modellen. De skal støpe en eksakt form, så man kan kjøpe blinklys i forskjellige farger etterhvert. Jeg skal selv ha hvite blinklys.

De skal også lage en form av mine Volvo 164 baklykter, som blir produsert på samme måte, men jeg mangler venstre baklykt! Hvis noen har en liggende eller vet av noen, ta gjerne kontakt med meg. Rabatter på lykter er en selvfølge!:)

Anders Vinje

TLF: 47880720

Hvis noen er interessert i sånne blinklys/baklykter, eller andre modeller er det bare å ringe Minoko AS på tlf:74085400. De lager som sagt hva som helst av plastikk, og de har en god del modeller liggende inne!

Mvh

Anders

Fotograf / journalist

Anders Vinje Frilans

Tlf: 97426153

Mail: post@avfoto.no

Web: http://www.avfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leveringstid på dette da? Pris? Bilde?

Dette er et prosjekt som de gjør litt på siden, men formen skal være ferdig før Mars. Og når den er ferdig tar går det bare et par dager å lage nye glass! Pris tørr jeg ikke si for sikkert enda, det blir forholdsvis rimelig. Man må bare huske at dette ikke er "lagervare" så det blir dyrere enn å kjøpe en baklykt til en Honda Civic eller noen slikt. 3000-4000 kanskje for hele settet? Tørr ikke garantere noe foreløpig. Forresten så er dette handlagde lykteglass av ypperste kvalitet. Jeg kjøpte 2 spiller nye blinklys bare så de kunne ha å lage en perfekt kopi av!

Jeg skal legge ut bilder og prisliste så snart jeg vet det, men det enkleste er å ringe Minoko AS. Desto flere som er interessert, desto fortere går det med dem!

TLF: 74085400

Mvh

Anders Vinje

Fotograf / journalist

Anders Vinje Frilans

Tlf: 97426153

Mail: post@avfoto.no

Web: http://www.avfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider