Escossie Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Var en liten tur i elverum hos søsteren min i dag så var en tur innom Kremmer Torget... Der stod det en Evo 8 hvis jeg ikke tar helt feil, med valvoline klistremerker nederst bak på skjørtene... Noen som vet hvem det var sin var en meget fin bil.... :rolleyes: :wonder :wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Escossie Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Ingen :???: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gakken Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Har sett den der før.. da uttafor europris. :P Men jeg lurer på om det er noen av gutta på Ourom Auto som har den.. er ikke sikker... men den familien der har noen feite biler... ( Supra, E30 M3, noen feite mercer osv..) Men ta detta med en klype salt da.. Mulig noe jeg bare innbyller meg. :) Siter - '00 Toyota HiLux 2,4TD SR5 x '97 VW Caddy 1,9D x '93 Subaru Legacy Turbo x '95 Subaru Impreza GT x '89 Nissan Laurel 2,8DLX x '87 Nissan Bluebird Turbo SR (Vrak) :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Escossie Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 hehe... Takker :w00t Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg