Stingah Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 ikke dumt, ikke dumt.. men har personlig ikke råd å bryte meg løs på bakluka.. prioriterer panser.. Noen som vet hvor mye en vanlig billakkerer vil ta for å forlenge panseret mitt og gjøre hele jobben? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Syntes ikke det er fint, men bare viser dette til deg http://cgi.ebay.de/VW-GOLF-4-R32-Airbrush-Tankdeckel-TOP_W0QQitemZ8032868426QQcategoryZ14767QQrdZ1QQcmdZViewItem Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 nei fisj.. skal uansett få noe motivlakkert selv.. en enkel liten sak... ikke bestemt noe enda.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 ikke dumt, ikke dumt.. men har personlig ikke råd å bryte meg løs på bakluka.. prioriterer panser.. Noen som vet hvor mye en vanlig billakkerer vil ta for å forlenge panseret mitt og gjøre hele jobben? Bør vel høre med en biloppretter ellen en som er rå på å sveise og tinne før du sender den avgårde til lakk.. Lista bør sveises, tinnes så finsparkles.. Beregn rundt 1500-2000kr..Var det jeg måtte gi ihvertfall.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 1500-2000 totalt eller bare for sveising/tinning? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 1500-2000 totalt eller bare for sveising/tinning? Sveisejobben.. Eller hvis du er heldig, så har oppretterverkstedet en lakkerer også, så de kan gi deg en samlet pris på alt.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Januar 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Sveisejobben.. Eller hvis du er heldig, så har oppretterverkstedet en lakkerer også, så de kan gi deg en samlet pris på alt.. det var da dyrt... bilopprettern her lakkerer og vet jeg.. skal høre med en kjenning av han om han gjør svart-arbeid :) dette er en såpass pen detalj at det bare må til.. BTW: har ikke sett bilde av dette hos deg!? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Syntes ikke panserforlenger kler golf 4 jeg. Syntes det er mye finere bare med en emblemløs grill slik som dette. Må også nevne at dette er en av de fineste golf 4 jeg har sett. Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 den er nokså lik det jeg har tenkt. bare hiv på en panserforlenger du.. digger det :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Syntes ikke panserforlenger kler golf 4 jeg. Syntes det er mye finere bare med en emblemløs grill slik som dette. Må også nevne at dette er en av de fineste golf 4 jeg har sett. Men det er en liten sveisejobb på panseret der også da, for den 'halvmånen' som blir etter emblemet er sveiset igjen.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 ja det skjønte jo jeg også, men er jo ikke noe panser forlenger på denne. Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Den over der er det nermeste jeg har sett bilde av slik jeg ser for meg min. Men vet noen hva de "vinge" greiene nede på den r32 fronten er for noe ? ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Er vel helt vanlige Cup Wings tenker jeg... Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Stemmer - så litt feil. Trodde de gikk opp mot hullet i fangeren. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 det var fett med de cupwingsne.. Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg