audifanatic Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Er det noen som har noe erfaring med tårnstiveren fra OMP sin passform på Golf II? Er det noen som har prøvd ut den "lower strutbrace`n" fra OMP? Er ute etter tårnstiver og div understellsdeler som kan gjøre golfen litt mere stivere og bedre å hanskes med. :biker Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Eg har nettop kjøpt OMP stag men har ikkje prøvemontert enda. Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Eg har nettop kjøpt OMP stag men har ikkje prøvemontert enda. kjøpt fra Kollevold.no eller fra internett? pris? Du har kjøpt forann, bak og under forran? Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Kjøpte fra Pedersen-racing. Stagene kom vel på ca. 1800 kr. Foran oppe og nede og oppe bak. Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Ser at pedersen-racing.no selger lowerstrutbrace 4attachments, er dette en erstatter til den originale antirollbaren under bilen eller dette noe som kan brukes ved siden av den originale? Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Kan se ut som det er ein erstatter ja. Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 erstatter det originale ja.. audifanatic : er det kortsyringsstag ? hvor mye kostet det ? til med eller uten servo ? Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 hei følger det med tuv papirer på disse som man kjøper? eg har laget selv både oppe og nede på min golf 1, merket god forskjell da eg hadde montert det nedre, mye bedre styrerespons, biltilsynet nevnte ikke noe om dette var lovlig eller ikke når eg var inne å godkjente senking osv Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 erstatter det originale ja.. audifanatic : er det kortsyringsstag ? hvor mye kostet det ? til med eller uten servo ? Kortstyrings stag? merkelig. aner ikke hva du spør om egentlig, da det er til understellet og ikke har noe med styringen å gjøre. dette skal kunne påvirke kjøre egenskapene og hindre krenging (body roll) Golfcab Tror ikke det er med noe Tûv papirer her. bryr meg ikke så mye om slikt. trenger vel uansett ikke det på slike stabstag osv da det ikke påvirker karosseriets styrke ved en evt kræsj, og ikke senker det bilen noe heller, men man veit aldri. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 er derfor eg spør:) for man vet aldri.. anngående det oppe mener eg å ha hørt at motor skal kunne "komme opp" i en frontkollisjon, og ikke bli kjørt inn i cupen pga staget som står i veien.. med tanke på det nede er det jo veldig lett å forandre camberen vis man lager det bittelitt for langt feks.. er rart hvor myke disse bilene egentligt er... Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 audifanatic : er det kortsyringsstag ? hvor mye kostet det ? til med eller uten servo ? Er det det bildet du ser på oppforbi her så er det ikkje audifanatic sitt bilde, men mitt. Ja, det er eit kortstyrings stag. Går fra 4 til 3 omdr. Eg har ivertfall til uten servo og dette koster 1990 kr. eller nåke sånt hos pedersen-racing. Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 OMP sine produkter passer veldig bra. har/hadde stab.stag nedre og stab.stag oppe framme bilen blie veldig fin å kjøra etter på. kombinere du dette med gule foringer fra kollevold så er det rett og slett deilig å kjøre bil. litt uvanlig til å begynna men etter ett på km så er det bare deiligt å kjøra da bilen ligger vannrett i svingane og ikkje "side senka" i svingane Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 OMP sine produkter passer veldig bra. har/hadde stab.stag nedre og stab.stag oppe framme bilen blie veldig fin å kjøra etter på. kombinere du dette med gule foringer fra kollevold så er det rett og slett deilig å kjøre bil. litt uvanlig til å begynna men etter ett på km så er det bare deiligt å kjøra da bilen ligger vannrett i svingane og ikkje "side senka" i svingane Hvem av de under hadde du, og måtte du fjerne det originale stabstaget? Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 eg har det korte. det som går på sjølve traversen. festast med boltane til bærearmane. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 eg har det korte. det som går på sjølve traversen. festast med boltane til bærearmane. og da er fortsatt det originale stabstaget montert? lurer så på dette da det også finnes H&R stabstag kit, og hvis det kunne godt ann å fått brukt begge to sammen så ville kanskje det hjulpet på kjøre egenskapene. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg