Gå til innhold

Hjulsylinder Dimensjon til Bremseskosett (Trommel)

Ranger emnet

tenic

Anbefalte innlegg

Skal skifte ut innholdet i eine trommelen på golfen min. Etter atte det meste datt i fra hverandre. da eg skulle åpne og skifte hjulager.

Så da såg eg på biltema. Der hadde dei Bremseskosett til golfen min.. Der er det 2 størrelser å velge mellom.. det er Ø 17,46 og Ø 14,29 på Hjulsylinder.

Så da lurte eg på kem av dei som passer på Golf 2 90modell GL..

Takk på forhånd ..

MVH

Marius :biker

Mvh

Marius alias tenic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slulle eg kjøpt deler på biltema trur eg bremser er det sista eg hadde kjøpt.

Har aldri testa dei sjølv men har hørt mykje drit om at bremsene til biltema ikkje er nåke å skryte av. Litt greit å veta at du kjem trygt ned i fart.

Men for å finne riktig størrelse, finn deg ein meterstokk og mål trommel diameteren din.

Corrado G60 - Bruksbil

Golf Rallye - Bruksbil

Bobla 1300 - Søndagsbil

Golf 2 16vT - Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kva årsmodell er det?? eg har 87 mod og da hadde eg den små typen. meiner fra 88mod så blei det bytta til stor type. er ikkje heilt sikker.

men vertfall bremse deler på biltema er ikkje så gale som man skal ha det til.

skiver og klosser framme funker til normal kjøring.

trommler bak så kan gjengane løsne når du skrur laus eller til hjulbltane. dette skjedde med meg 3 ganger på rad på 2 veker. fekk seff ny trommel men bytta til skiver etter på.

men skal du kjøpe bremser så heller bruk 2-300kr ekstra på å kjøpa det hos mekonomen.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider