Gå til innhold

Polardego: Prosjekt 316 (E21)

Ranger emnet

Polardego

Anbefalte innlegg

Fikk Bimmer'n inn på vaerste for å tine den innimellom en masse einsere, og fant ut litt mer om den. En liten panikkopplevelse ble det også... :spider

Jeg fant ut at det også var el.justere speil (begge sider) og org. el.antenne på den. :w00t Til og med det orginale verktøysettet var komplett, det trenger litt TLC, men skal sandblåses og kromatiseres igjen...

Bilde_060.sized.jpg

I første omgang skal jeg få lakkert taket, bagasjeluka og panseret siden klarlakken hadde løsna der... :cocain:

Bilde_061.sized.jpg

I bagasjerommet var det heller ikke rust og spore, en liten vask og det er som nytt...

Bilde_059.sized.jpg

Panikk ja, jeg og Dinglevims sjekka ut det elektriske og fikk ikke vindusviskerne til å gå. Etter en stund synes jeg at det lukta litt brent under panseret, og lukta kom fra vinduspussermotoren som også var glovarm... damndamn

Denne ble rekordfart montert ut av bilen og sikret... (vil ikke ha noe grillfest i denne bilen)

Her er synderen:

Bilde_062.sized.jpg

Skal prøve å få denne klar til sommeren, dog uten M3 motoren foreløpig. Den får jeg ta til neste vinter... Men senk og felgs burde jeg greie å få til.. kiddie

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 179
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva blir det neste du drar med deg hjem da, en sierra eller no sånt. Hva sier de andre på værste om dette? Du blir vel :iconsm som en gammel rein :)

De andre synes det er digg, da alle er bilentusiaster og ikke merkeslaver selv om det kan virke sånn av og til... :iconsm

Dinglevims har jo en Alfa og en av de andre har en Capri... aneglsmili

Ford Sierra har vi hatt da...

attachment.php?attachmentid=30934&stc=1&d=1135894192

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De andre synes det er digg, da alle er bilentusiaster og ikke merkeslaver selv om det kan virke sånn av og til... :iconsm

Dinglevims har jo en Alfa og en av de andre har en Capri... aneglsmili

Ford Sierra har vi hatt da...

Det er godt å høre at det ikke bare er kun et enkelt merke dere er opptatt av! Personlig har jeg sansen for V.A.G og Ford. Er ikke alle steder man kan si det uten og bli hengt! Er vel altetende når det gjelder bil, men V.A.G og ford er favoritter!

97' Transporter T4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Da skjer det ting igjen, har avtalt møte med en salmaker i Oslo som skal trekke opp setene i bilen neste uke...

Videre blir det nå bestillt senkesett, annen bakpotte og så ser jeg etter et sett polerte BBS RS 8 x 15 i Tyskland...

Her er bilde av den bilen som gjorde at jeg falt plaskplask for denne bilen, Mike Walder's 82 318i publisert i Total BMW 2004 aprilutgaven... yodude

02_G.sized.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider