Gå til innhold

Polardego: Prosjekt 316 (E21)

Ranger emnet

Polardego

Anbefalte innlegg

• Svar 179
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...

Evig evig fete de felgene der. Har fulgt de andre prosjektene dine med stor beundring og er vel grunn til å tro at dette blir minst like bra :)

Blei blank i aua når jeg så du hadde gitt deg løs på en gammel BMW da det igrunn står mitt hjerte nærmest :smilbmw

Bilen min er fin som faen, spinner på første og spinner på annen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Erlend, håper du ikke blir skuffet av denne da... ;)

24 April skal bilen til lakkering av tak, panser og bagasjeluke...

60/60 senkesett er bestilt og alt av bremser ligger klart til å byttes...

Freser ned til Tyskland og henter felgene mine som ligger hos en kompis i løpet av 14 dager...

Det som gjenstår da er å få trukket innredningen opp igjen, får se når det blir gjort. Det koster fort en 10-15 lapper skal det bli gjort av profesjonelle folk...

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Idag fikk jeg pakke i posten... :D

Skjer ikke så mye med Bimmer'n om dagen, men planene er jo klare... Vi får se hva sommeren bringer, men akkurat nå er det nok å bygge 4 biler samtidig... :hvaskjera

(Nastycab, Cab DAV-edition, Joppe og Bruksbilen) I tillegg til de bilene som skal klargjøres for salg.

Men hadde tid til å teste de hvite blinkerne...

Bilde_264.sized.jpg

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig bil du har fått deg der! Gleder meg til å se bilder av den når felg & senk er i boks:pray Har hatt 7-8 e-21 selv, alt fra 315 til argeste 323 med recaro og sportskasse, så bare spør om du lurer på noe om biltypen! Kan vel kanskje hende at det ligger igjen litt deler i garasjen min også...

98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info!

Lenke til kommentar
Del på andre sider