Gå til innhold

Polardego: Prosjekt 316 (E21)

Ranger emnet

Polardego

Anbefalte innlegg

Prøvde å slå av en Bmw-prat når vi stod å se på den panamabrune audi 80 på vag-treffet på lørdag, men skjønte at du var i Vag-modus da så jeg ga opp ganske fort :) Tror denna blir bra når den blir klar iallefall :D

Hilsen Trond

Var i VW-Modus da vettu, det er en bil som betyr mer enn de alle andre... :)

Men vi få ta det igjen senere...

Stikker innom Stokstad i morgen, det er sikkert ett eller annet man trenger... Takk for tips...

Største utgiften for meg på denne bilen er interiøret som må trekkes opp, er bare lurv igjen av setetrekkene... :(

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 179
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...

En liten update...

BMW'n står nå her sammen med en haug med Golfer, vurderte og selge den, men setter bare den bort en liten stund til jeg er klar til begynne med den...

Gav den en skikkelig vask her om dagen, og det er et sinnsykt bra utgangspunkt... Trenger lakk og interiør, så er den helst strøken... (+BBS'ene og senk da seff)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...
  • 1 month later...
Nåh.. Skjer det noe mer med denna bilen for tiden, eller samler den spindelvev? :spider Er på en måte "litt" spent på hvordan den blir til slutt....:happyhappy:

Akkurat nå står den på et tørt lager på Skedsmo, der får den stå en stund til... Han planer om å kanskje få den ferdig i år, da det egentlig ikke er så veldig mye jobb å få det gjort... Vi snakker vel Lakk og interiør i første omgang, etterfulgt av senk og felgs... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 11 months later...

Nå har det vært alt for mange einsere i det siste, nå er det på tide og få bimmern ned fra låven og inn i lakkboksen...

Kommer en donorbil slik at jeg får de siste delene jeg trenger og vil også sitte igjen med noen deler igjen... Så om noen trenger no, let me know.

Lenke til kommentar
Del på andre sider