Gå til innhold

Polardego: Prosjekt 316 (E21)

Ranger emnet

Polardego

Anbefalte innlegg

• Svar 179
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Donorbilen er nå kommet over fra Haugesund og jeg har endret litt på planene.

Den tyske bilen blir nå delebil, og den beige norske bilen blir bilen jeg satser på. Var litt mer rust på den beige, men da slipper man alt styret med inntolling, mva osv...

Dessuten var den beige med manuelt gear, noe som åpner veien for den planlagte M3 motoren.

Den får også de grønntona rutene, interiøret, skinnrattet og el.speila (etc) fra den grønne.

Slik ser den ut...

Bilde_300.jpg

Bilde_299.jpg

Bilde_301.jpg

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...
  • 4 months later...

Tror ikke halvbur blir godkjent lengre heller... Med mindre det er i bilsportsammenheng.. Satans inkompetente, uvitene, analopptatte, tilbakestående, innavla, lettskremte, lettpåvirkelige, idiotske politikere, som ikke vet en dritt om bil!:deng Jaja... Jo værre de gjør det, jo mindre gidder jeg å tenke på å godkjenne...

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlige biler dette! :) og ultimate felger til bilen du har innskaffet!!

Har hatt en 323i 78mod. som min "kjære bror" dro av veien med. :(

hadde 2,6l (nei ikke std. motor,til dere som evt. skulle mene at det finnes da vitterligen ikke 2,6l)og mye senk med 13" lettiser på den. kule med små felger disse. tyskerstuk..

Anyhows... lykke til,blir sikkert bra at ze end ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakka med en kar på biltilsynet for et par uker siden, og han mente det ikke var noe problem å få godkjent bur, så lenge det var fornuftig bygget.

Oi, hvor hen? Hørt det ikke var lov med mindre bilen var godkjent som løpsbil :) Som da er helt latterlig

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

BIlen er enda ikke kommet fra lakkering, men regner med at den er klar i løpet av neste uke...

Da er det bare å hente ned delebilen å flytte over goddelene til denne. Blir orginal lakk, kanskje ikke mest spennende farge men håper at det blir greit for det... :)

Tar med meg interiøret for opptrekking i Tyskland mot slutten av mnd, håper at jeg får det med meg opp igjen på samme tur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag fikk jeg BMWen tilbake fra lakkering og er fornøyd med resultatet...

Jeg valgte å holde den mest mulig orginal men har modda bort BMW-merket på panseret...

I morgen begynner man så smått med montering...

Fra lakkboksen:

Bilde_108.jpg

Bilde_109.jpg

Klar for avreise...

Bilde_111.jpg

Bilde_112.jpg

Delebilen ble også kjørt ned til Vaerste...

Bilde_114.jpg

To be continued... :worshipbm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider