Gå til innhold

Er Bilen Klar For Sommer'n ? Sett Ut Bilde....!

Ranger emnet


Primera.GT

Anbefalte innlegg

  • Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Qee

hvor mye kostet de bremsene, og hvor kjøpte du de?

 

Som vanlig har de blitt dyrere enn forventet. Det er Audi A8 skiver og Audi RS2-calippere. Fordelen med de er at de passer rett på med RS2-festeadaptere til calipperene, uten noe spesiallagede deler. Det eneste man trenger er distanseskiver til calipperene (siden A8-skivene er større enn de fra RS2) og nye bremseslanger.

Jeg har i tillegg valgt å kjøpe de dyreste bremseklossene, de som tåler mest hos en lokal delesjappe... i tillegg til skivene og stålomspunni bremseslanger.

Har fått ES-tuning i Trondheim til å importere calippere, adaptere og bolter fra Tyskland til langt lavere pris enn Møller.

 

ES-tuning skaffer dessuten alt av originaldeler til VAG-biler mye rimeligere enn Møller...

 

Skulle ende på ca ti lapper, men blir noe mer... Får en tak i ting brukt og kanskje jakter pris litt mer burde det komme på 8-10 tusen.

 

Skulle vert flott å hatt noen sjikkelige bremser :D [/b]

 

Ja gjett!! Ser virkelig fram til å få testet de.

Originale deler blir sånn på banekjøring:

 

broms

OZzzt zzzz

93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning

 

http://www.team-quattro.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg kjøpte bilen for snaue 3 uker siden, har jeg ikke rukket å gjøre så mye med den ennå...men har da litt planer (hvite blinklys rundtom, muligens BBS CH i 18", Supersprint bakpotte, M front, M sidespeil, M "gjeller" + +). Man får ta tiden til hjelp...og la lommeboka styre tempoet! ;-)

 

forfra.jpg

 

siden.jpg

 

bakfra.jpg

 

Understellet tror jeg blir værende urørt enn så lenge...det sitter nemlig et justerbart H&R understell på bilen. Fungerer tilsynelatende meget bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BimmerFanatic: Dårlig forsøk på sladding. Ser fortsatt registreringsnummeret ditt ;)

 

Til han med Golf 2: Du har en list foran døra du kunne revet av, eventuelt fullført bortover hele veien ;)

 

Pene biler folkens!

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Cozzie

Til han med Golf 2: Du har en list foran døra du kunne revet av, eventuelt fullført bortover hele veien ;)

 

den lista på framskjermen sitter fast i skjermbredderen,såvidt jeg vet. er vel derfor han ikke har tatt den av,vil jeg tro:)

 

sånn ser bilen min ut for øyeblikket (eller..litt mer skitten nå;))...

store planer framover.. men pengene styrer alt... :rolleyes:

 

mai1.jpg

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Cozzie

BimmerFanatic: Dårlig forsøk på sladding. Ser fortsatt registreringsnummeret ditt ;)

 

Til han med Golf 2: Du har en list foran døra du kunne revet av, eventuelt fullført bortover hele veien ;)

 

Pene biler folkens!

 

Jeg vet det da...

 

Men er redd for at det er hull under den lista.. orker ikke sparkle og lakke igjen det hullet.. da lar jeg heller det være en liten list bit der...

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BimmerFanatic

Siden jeg kjøpte bilen for snaue 3 uker siden, har jeg ikke rukket å gjøre så mye med den ennå...men har da litt planer (hvite blinklys rundtom, muligens BBS CH i 18"

 

Hvor mye tøffere blir det med nye felger? de som er på bildet er jo kjempeflotte! de er i 18" de også, sant?

 

finnes det "angel eyes" lykter til denne bilen? det hadde vært por..!

 

Grattis med ny tralle, dritfeit!

syklende :-)

 

[x] BMW 323i - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by sprocket

Hvor mye tøffere blir det med nye felger? de som er på bildet er jo kjempeflotte! de er i 18" de også, sant?

Personlig vil jeg tro det blir en del tøffere, det har kanskje litt med at jeg synes BBS CH er noen av de barskeste felgene man kan ha på en BMW. Dette gjelder også eldre bimmere, bare ta en titt på hjuladenne 6'ern. Disse er vel og merke i 19". På en nyere bil kan det se omtrent ut som på denne M3'n.

 

finnes det "angel eyes" lykter til denne bilen? det hadde vært por..!

Hm, det tror jeg nesten ikke...i så fall blir det vel snakk om noen hjemmesnekra greier. Lyktene på Z3'n er litt spesielle, siden de ikke er 100% runde. Øvre og nedre kant er "kuttet" bort, altså flat. Men det skulle ikke forundre meg om det kommer noe aftermarket-kit etterhvert...

 

Grattis med ny tralle, dritfeit!

Takker & bukker! Er kjempefornøyd, bilen er utrolig morsom å kjøre! Min gamle 325i E36 bleikner totalt i forhold...både mtp. ytelser og kjøreegenskaper, til tross for at jeg hadde et splitter nytt Bilstein-/H&R-understell på den. Koser meg for hver eneste meter... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår