Bimma Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 noen som vet hvordan passformen på uorginale forskjermer til e30 er? mye som må gjøres for å få de til å passe? mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 har vel litt å si hvor du kjøper dem henn. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 har vel litt å si hvor du kjøper dem henn. så klart, men hvordan er passformen på uorg skjermer?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Skal være som org Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Skal være som org bra!! så jækla stor prisforskjell på org skjermer og uorg.. takk for hjelp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawr Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Klokkerholm sine var elendig. Vinkelen i overgang mellom A-stolpe og panser var helt feil. Ellers klagde karosserigutta på at de måtte lage noe nye hull osv. Jeg kommer aldri til å kjøpe noe annet enn originale skjermer, er så forb. ergelig! Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 bmw, karroseri deler er jo ikke så dyrt da.. jeg kjøpte veng, forskjermer, og dem er det bra passform på i hvertfall.. men kjøpte orginale bakskjermer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawr Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 BMW har sinnsyk fortjeneste på alt de selger.. Kanskje schmiedmann kan gi bedre pris på originaldeler? Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 bmw, karroseri deler er jo ikke så dyrt da.. jeg kjøpte veng, forskjermer, og dem er det bra passform på i hvertfall.. men kjøpte orginale bakskjermer er antageligvis veng det blir bestilles fra.. så passformen på de var bra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loms Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Uorginale kariosseri deler passer som regel ganske dårlig, men det kommer ann på hvilket merke du kjøper! Kjøper du veng, så får du nok den beste som er uorginal, da slipper du og borre nye hull osv.. Passformen pleier også og være rimlig bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2,7 turbo Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 kan kjøpe 2 uorginale skjermer fra veng av meg...!! har 2 helt nye..! Siter toyota 4Runner 36" KE70 m/bmw turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 kan kjøpe 2 uorginale skjermer fra veng av meg...!! har 2 helt nye..! har ikke planer om å kjøpe det akkurat nå, sry. Blir ikke før enn når det blir litt varmere ute at jeg begynner å fikse opp litt småting her og der på bimmern:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg