Gå til innhold

Fusker kraftig når jeg gir på ?

Ranger emnet


MazdaGTR

Anbefalte innlegg

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det kullos filtret du snakker om? skal det komme lyd fra det? Det kommer masse lyder derifra?:( Visst jeg forstod deg rikti...svart kuppel foran fører siden---i motor rommet??

 

Det ligger på torpedoveggen på passasjersiden i motorrommet.

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hvis kullosfilteret begynner å bli tett, så kan bilen begynne å fjuske. Da kjøper du nytt filter, eller fjerner det og blender slangene.

Du får ikke mer effekt av å fjerne filteret.

 

 

Ok...ska prøv å blend det! men noen som vet hvor mye katalysatoren på GTR`en tar i prosent% av motorkraften??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok...ska prøv å blend det! men noen som vet hvor mye katalysatoren på GTR`en tar i prosent% av motorkraften??

 

Hei, den holder igjen veldig mye effekt. Bare ved å fjerne katalysatoren og sette på åpent luftfilter på GT-R, så spretter turbotrykket opp fra 0.6 bar originalt til ca. 1 bar.

Du bør ikke lade 1 bar og oppover med katalysatoren montert, da denne holder igjen mye varme og kan føre til skumle eksostemperaturer, som igjen kan føre til motorhavari.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, den holder igjen veldig mye effekt. Bare ved å fjerne katalysatoren og sette på åpent luftfilter på GT-R, så spretter turbotrykket opp fra 0.6 bar originalt til ca. 1 bar.

Du bør ikke lade 1 bar og oppover med katalysatoren montert, da denne holder igjen mye varme og kan føre til skumle eksostemperaturer, som igjen kan føre til motorhavari.

 

 

Såpass....e kjør jo med et Stort KN-filter da...men ha kjørt med et ladetrykk på 1,2 Bar i over et år nå:S med KLS på.-..men holder på å få leget nytt anlegg nå...3`i fra turboen og helt bak...4` stuss...

Så blir vel bedre for motoren da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey.. mest sansynlig får den ikke bensin, eller at pluggene er ferdige.. kan faktisk være tett eksos anlegg også, det har jeg vært borti før på andre biler!! har ikke lest hele topicen, så kan hende du har fått svar på det allerede;P

 

Mvh omega man

Biler:

* 1996 Mod Opel Omega 2,0 16V Stv

* 1963 Mod Chevrolet C10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey.. mest sansynlig får den ikke bensin, eller at pluggene er ferdige.. kan faktisk være tett eksos anlegg også, det har jeg vært borti før på andre biler!! har ikke lest hele topicen, så kan hende du har fått svar på det allerede;P

 

Mvh omega man

 

 

Det er ikke pluggene...byttet både de og ledningene og det var sånn etterpå også...så det er nok bensin pumpa som har begynt å fusk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår