Loms Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Tenkte jeg skulle legge ut en liten tråd om prosjektet mitt som jeg skal prøve og få ferdig til våren kommer! Litt bakgrun; I slutten av november kjøpte jeg bilen som vrak, det er en 318is som har gått 192000. Er fint svart skinnintriør i den. satt noe div småstyling på den, men meste av det må kjøpes nytt eller byttes ut til noe annet!;) Når jeg hadde henta den i Fyringsdal (helvetes lang dagstur fra Toten) så var den ikke kjørbar, drivledd, bærebru, demper og litt div var ødelagt på høyre side bak. var også punkter på 3 hjul! hehe.. så var bra vi hadde med 2 nye dekk og biltralle! Det er også en stor sideskade på den, hele kanal på høyre side er skadet og må skiftes. Døra var også ganske stygg, men skal prøve og rete den! :) Ellers hadde den stått med en knust vindu, (høyre side) og venstre side var helt nede så det hadde regnet inn. Kjipt! :( men.. Fikk den nå hjem og starte den, hørtes helt grei ut. Hadde litt problemer med garageplass, men nå har den kommet seg inn og jeg har startet prosesen min bakstillinga først, så jeg får den på hjula og den er kjørbar! Har til nå plukket ut alt innvendig, og støvsug. (det trengtes!!) Har starta med bakstillinga og den er vel snart på hjula! :) håper jeg... hehe.. Planene for bilen er STORE!! Er det noe så får dere bare spørre! :) Legger ut noen biler av hvordan den så ut når jeg hadde henta den. Har ikke fått tatt noen bilder av bakstillinga mens jeg har drivi med den, men kan gjøre det i morgen! kos dere så lenge!:) ....datoen på bildene er ikke noe til og stole på... [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWCruiser Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Hei! Hvis du seriøst kommer til å gjøre denne bilen til noe fint igjen og oppdaterer tråden jevnlig med bilder og info, kommer dette til å bli en særdeles spennende og interresant tråd:) Stå på! Du har et bra utgangspunkt;) Siter BMWCruiser MSN: lars_bp@hotmail.com - 99 BMW 318i M-tech2 x 01 GOLF 4 Highline Generation x 94 BMW 320iM Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Huffda, bra du skal fikse den igjen.. Stå på, venter på update=) Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 masse bilder er fint i en slikt tråd.. får ha lykke til. ser ut til at det er litt arbeid igjen på deg ;) Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 enig med de andre her: blir spennende å følge med på... hvor mye måtte du gi for bilen? regner med det var billig ettersom den var i sånn stand...? Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loms Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Jepp, har endel og gjøre her! hehe.. ga 20000 for den. så fikk den vel ganske rimelig, i å med at jeg gjør all jobben selv så får jeg håpe det blir en billig bil! :) Har fått presse i en foring i bærebrua bak idag på jobben, så får vel komme meg ut i garagen og sette på igjen hele driten! he.. Så kanskje den kommer på hjula i kveld. HÅPER!! ;) Få vel ta med kamera og knipse noen bilder, så opdater jeg i kveld! :cocain: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loms Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Da har jeg tilbringt en kveld i garagen! tenkte jeg skulle legge ut noen bilder så dere får se hvordan det ser ut! heh.. :afro Har står den da, innerst i garagen til bestefar! ikke den beste plassen og jobbe på men, må ta det man får:) Er ganske dårlig kvalitet på bildene, men ser da at det er en BMW;) Har er det noen bilder av hvordan det så ut før idag da, har skiftet, nedre bærebru, drivledd, "bikkje bein" og demper. potta må vel kanskje fikses litt på her ja;) .photobucket.com/albums/f99/Lomsdalen/ferdig.jpg[/img] Så noen minutter senere, er det nesten klar for kjøring! Bare få på bremseskiva og kaliptern så! Godkjent? ;) Slenger også med noen andre bilder jeg tok, har er da en liten smakebit av intriøret. Ser det bra ut? Det brune i fører stolen der er litt løv og knuste blader! hehe.. Har satt opp musefelle rundt intriøret der, skal IKKE ha noen sår pga en mus altså!! Her er senke fjøra.. så hva tror dere folkens? Det går da fremover nå, så håper og rulle rundt i den til våren på fete 18";) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xplod Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Spennende prosjekt :) Var nesten litt smånervøs for at den var rammeskjev når jeg så det første bildet. Siter 03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-] X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07] X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10] X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loms Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Hehe.. nei den er nok ikke rammeskeiv, da hadde jeg nok ikke kjøpt den! hadde blitt litt mye mer jobb da gitt ! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loms Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Selger forresten baklyktene mine som er på bilde oppi der! billig billig!! hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RMK_700 Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 er det baklykter med klare glass? Siter da va nybil handla inn, og kræsja ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loms Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 De er røde og hvite, men sotet.. samme som på linken her; http://www.autospar.no/80102-RLCEE36.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RMK_700 Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 ok, er på jakt etter baklykter med klare glass (ikke lexus) har sotete baklykter selv så :) Siter da va nybil handla inn, og kræsja ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 bra du ikke er redd for å arbeide =) siden ingen andre har spurt og sikkert mange som lurer på det så får vel jeg spørre, hvor mye måtte du ut med for bilen? =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Jepp, har endel og gjøre her! hehe.. ga 20000 for den. så fikk den vel ganske rimelig, i å med at jeg gjør all jobben selv så får jeg håpe det blir en billig bil! :) Har fått presse i en foring i bærebrua bak idag på jobben, så får vel komme meg ut i garagen og sette på igjen hele driten! he.. Så kanskje den kommer på hjula i kveld. HÅPER!! ;) Få vel ta med kamera og knipse noen bilder, så opdater jeg i kveld! :cocain: :hello: Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg