Loms Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Har vært dårlig med opdateringer i det siste nå, men det er vel kanskje fordi jeg ikke har gjort noe!! hehe.. Men har fått bestilt alt av styling som jeg skal ha da, det ble ikke billig!! babyhmm? Men skal kjøre den ut av garagen i morgen og ta noen bilder av den, så skal jeg legge inn! :afro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 hvordan styling skal du ha da? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loms Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Neeeei..... litt diverse da..... ;) Kan ikke røpe det vett!! hehe.... aneglsmili Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindborg Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Trusa nå venter vi på update her altså! kom med en a! Siter Lindborg Audi TT 2.0l TFSI 2008 mod VW Passat stv 2006 mod 2.0l 4-Motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 nå må det jaggu komme bilder her Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loms Skrevet Mars 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 farin og dere maser a!! hehe... :oohh Har nå gjort følgene; modda skjermene, hemmelig hva!;) Retta døra, Fjerne hele kanal, få på den nye i mårra. så da blir det vel bra! .... sombrero Bilder er det dårlig av.... Glemmer kamera hjemme hele tia jeg! MEN, skal ta bilder av den før den skal på lakk!! hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loms Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Ja da var det tid for litt bilder da! hehe.. dette er hva som har skjedd idag; Og så..... Bror min har vært til stor hjelp! Fotogen gutt... drunk Så da går det hvertfall fremover! håper jo og få den på hjula når våren kommer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Forferdelig uskarpe bilde da gitt ;) Men ser jo at ting skjer... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loms Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Jess jess gutta..... Da er så si bmw`en klar til bruk!:D :D :D ENDELIG!!!! Legger ut noen bilder av den slik den ser ut nå, ganske fornøyd med åssen ting ble! ;) OG JA, det er den samme bilen!! he he.... Mangler bare noen små ting nå, håper på og få test kjørt litt i helga! :D Får ikke felgene før på fredag har jeg blitt lovet så.... Men her er det hvertfall noen bilder, Fronten Bakfra Så hva syns dere?? Skal finne ett bra sted og ta noen bilder når den er helt ferdig, og ny vasket!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loms Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Steike... ble små bilder det gitt... men dere får vente og se til de helt endeligge bildene kommer!! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xplod Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Gratulerer med kjørbart prosjekt :) Bilen ser småpen ut :) (dvs pen, men bildene var små :phatyo ) Gleder meg til å se skikkelig bilder :) Siter 03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-] X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07] X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10] X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patrix Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Det her så helt rått ut, fiks noen ordentlige bilder når du har fått på felgene også da! Siter 92' BMW 320i Coupé E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 vi venter fortsatt på nye bilder:) Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loms Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Hehe... Må nok bare vente litt!! Venter til jeg har fått skilter på den og får kjørt den et sted der det blir extra nice bilder! hehe... Fikk felger på lørdag, så den står vel klar til reg nå. Fikser det i morgen, så bare gled dere!! :D btw, felgene gjorde ALT med bilen!!!! åhh... det ble pent!! hehe... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loms Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Da er det tid for nye bilder av en så si ferdig BMW! Må si jeg ble ganske fornøtd selv med bilen, men det er ett par så ting som skal gjøres etter hvert.. Men legger ut noen biler så får dere gi tilbakemelding om hva dere synes! :) Kunne sikkert vært litt større bilder, men skjønner ikke det stygge drit kamera mitt!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg