Gå til innhold

Tråden om min 318is coupe!

Ranger emnet

Loms

Anbefalte innlegg

Har vært dårlig med opdateringer i det siste nå, men det er vel kanskje fordi jeg ikke har gjort noe!! hehe.. Men har fått bestilt alt av styling som jeg skal ha da, det ble ikke billig!! babyhmm? Men skal kjøre den ut av garagen i morgen og ta noen bilder av den, så skal jeg legge inn! :afro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...

farin og dere maser a!! hehe... :oohh Har nå gjort følgene; modda skjermene, hemmelig hva!;) Retta døra, Fjerne hele kanal, få på den nye i mårra. så da blir det vel bra! .... sombrero Bilder er det dårlig av.... Glemmer kamera hjemme hele tia jeg!

MEN, skal ta bilder av den før den skal på lakk!! hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Jess jess gutta..... Da er så si bmw`en klar til bruk!:D :D :D ENDELIG!!!!

Legger ut noen bilder av den slik den ser ut nå, ganske fornøyd med åssen ting ble! ;) OG JA, det er den samme bilen!! he he.... Mangler bare noen små ting nå, håper på og få test kjørt litt i helga! :D Får ikke felgene før på fredag har jeg blitt lovet så.... Men her er det hvertfall noen bilder, Fronten ferdig122112.jpg Bakfraback.jpg

Så hva syns dere?? Skal finne ett bra sted og ta noen bilder når den er helt ferdig, og ny vasket!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med kjørbart prosjekt :) Bilen ser småpen ut :) (dvs pen, men bildene var små :phatyo ) Gleder meg til å se skikkelig bilder :)

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Må nok bare vente litt!! Venter til jeg har fått skilter på den og får kjørt den et sted der det blir extra nice bilder! hehe... Fikk felger på lørdag, så den står vel klar til reg nå. Fikser det i morgen, så bare gled dere!! :D btw, felgene gjorde ALT med bilen!!!! åhh... det ble pent!! hehe... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da er det tid for nye bilder av en så si ferdig BMW! Må si jeg ble ganske fornøtd selv med bilen, men det er ett par så ting som skal gjøres etter hvert.. Men legger ut noen biler så får dere gi tilbakemelding om hva dere synes! :)

S3010115.jpg

S3010099.jpg

S3010122-1.jpg

S3010107.jpg

S3010097.jpg

Kunne sikkert vært litt større bilder, men skjønner ikke det stygge drit kamera mitt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider