Gå til innhold

Annen farge på lyset på speedometer/dashbord o.l. i Corolla 85 mod ?

Ranger emnet

laupsa

Anbefalte innlegg

røsk ut rattet, røsk ut instrumentpanelet osv, røsk ut pærene. SÅ har du to valg: kjøp rød/blå/hvaduvil spraylakk og lakk pærene, eller stikk inn på http://www.mobilsentrum.no og kjøp deg dioder som passer rett i.

personlig gikk jeg for det første valget, funka ålright :afro

- 1992 Toyota RotteRolla

- 2005 Husaberg 650

- 2009 Kawasaki Z750

X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line

X 1996 Vw Golf3 Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger ikke å røske ut rattet da, men det er en fordel å koble fra speedometerwiren på girkassa, så blir det lettere å dra ut instrumentpanelet... dioder.no har også led-dioder som passer rett i din bil. Jeg hadde blå dioder fra dioder.no i min corolla, og det funka greit!

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du skal være klar over, er at LEDs, uansett type, stort sett lyser rett fram. Det betyr at lyset blir veldig sterkt der LEDen står, og litt mørkere. Dette kan du jo løse ved å sette i flere LED, eller rett og slett lyspærer med farge/fargehetter. Dette får du kjøpt på Bilxtra f.eks... Blir mye jevnere lys.

Slik er det ihvertfall på corollaene, mulig det er annerledes på noen biler. På corollaene er det bare tre pærer til alle instrumentskivene.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Lure på korleis e muligheten for å skifta farge på lyset på dashbordet på ein gamal Corolla AE82 85 modell? Er jo gult originalt men kunne tenkt meg ein annan farge! Korleis får eg da ut i tilfelle?[/QUOT

du kan bare kjøpe sånne hetter til å sette på pærene, finnes i mange farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider