Poffs Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 hvem selger det billigst! gjerne link... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 hvem selger det billigst! gjerne link... rimelige på kimmit sport.. men veit ikkje om de er nåke å satse på.. husker desverre ikkje linken :( Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 http://kimmit-sport.com/e-shop/ Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 gå nå forr all del til et type lastebil verksted å spør fint om du kan få et som skal kastes, og om de er vrange går du bare å napper med deg et..har en tendens til å ligge å slenge på baksiden av byget der folk ikke skal luske om kveldene..slik er det ihvertfall på det som ligger 500meter hjemmefra hos meg! da kan du kappa til slik at du får på akkurat de mål du vil ha.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THO Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Hør f.eks med Andersen bilradiator i oslo(tlf.22196211) de har nok mulighet til å skaffe. Hyggelige priser har de også. Siter -90mod 745 ferdig bygget om til 965/V90 -86mod 745tic -99mod MB C180T Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 takk skal dere ha. noen flere tips Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 http://www.klracing.se/. sjekk ut her. kansje det kan hjelpe. aldri bestilt der i fra jeg da. :hello: Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 gå nå forr all del til et type lastebil verksted å spør fint om du kan få et som skal kastes, og om de er vrange går du bare å napper med deg et..har en tendens til å ligge å slenge på baksiden av byget der folk ikke skal luske om kveldene..slik er det ihvertfall på det som ligger 500meter hjemmefra hos meg! da kan du kappa til slik at du får på akkurat de mål du vil ha.. du veit at det pant på intercoolere eller? :P de blir ikke kasta ;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 du veit at det pant på intercoolere eller? :P de blir ikke kasta ;) hehe idet du kjører hjem med et kylar register på 1.5x1.5meter baki tror jeg du driter i panten:D hehe men det var en kar på golf4 forumet som solgt noen kulere sinnsykt billig..han har kansje npoen igjen..husker ikke navnet, men bilen var rød og med nokså tøff styling egentlig..sånn hvis noen andre er intressert.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 JMA bygger knall intercoolere, han bygger og på mål og har noen sykt gode priser. Fyren har og peiling på det meste, har snakket med han in person og handlet er par ganger. http://www.jma.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 ndersen bil radiator i oslo skaffer til utn mva pris tror jeg...ikke at jeg vet, me ok da siden det er volvo forum....de liker ikke kvittering, elllerkanskje de gjør.....ring og hør....ha ha ha det rimte.... Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg