Gå til innhold

Nye bremser til Civic HB - Hvor får jeg det billigst?

S14a

Anbefalte innlegg

Hei

Trenger å få byttet tromler og klosser (+ evt. annet som er utslitt) bak på min -92 Civic HB Lsi.

Hvor får jeg tak i slike deler til gunstigste pris? (Biltema her IKKE Honda-deler, dessverre....)

Om noen her har slikt liggende i garasjen, og delene er i GOD stand, så er jeg også interessert i noe brukt.

Mvh

Harald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
skift til EDC greenstuff klosser og EDC skiver...det har jeg gjort på min civic2000 4d...bremser som bare f

Regner med det er EBC du snakker om...? Nå er det vel spørsmål om billige bremseskiver her, og da bør man vel heller prøve Biltema eller noe i den retning fremfor EBC ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mener EBS ja alacocaina ...EBS holder jo mye lenger en biltema skiver også er de mye bedere en de orginale...tror ikke biltema har honda deller...

Heter vel fortsatt EBC og ikke EDC eller EBS.... :drive2 Hvor lenge de holder er jo ett håpløst spørsmål for det kommer jo helt an på hvordan man kjører. Kan fint kjøre i stykker EBC skiver på kort tid og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry mener EBC...det som oxo er et + er at greenstuff klossene er støv frie...slepper å vaske felga så mye... babyhmm?

Støvfrie er de ikke... Men støvet sitter ikke like godt... ;) Har kjørt med EBC bremser på flere av mine biler og ikke minst jobbet hos Brakes Norge ;) Så kvalifiserer meg vel bedre enn mange andre til og svare på dette. Og er man ute etter BILLIGE bremser som s14a er, så er ikke EBC det rette alternativet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider