Gå til innhold

264..nåken so kan tippe model?

Ranger emnet

volvo264

Anbefalte innlegg

skal kjøpe den bilen der..

men eigeren veit ikkje ka modell de er, gidder helder ikkje å mase..

veit bilde er litt dårlig vinkel på bilen, men er de einaste eg har..

nåken so kan tru den er eldre enn 79mod?

blir også en salgs post på bilen seinare..skal selgast i deler.

men IKKJE diskuter de på dette inlegge her!!!! :ex_machin

264gle.jpg

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

']Er det gammel bakende?

Hvilke dørlåser er det?

Jeg heller egentlig lit mot en 77mod med nyere front.

Flere bilder??

har bare de bilde der av bilen..einaste ej veit i de store å heile er at der er takluke,svart skinn,2,7L motor..er også vert vannlekasje i bilen..so mulig alt av interiør er ferdig..muli de kan fiksast.

veit helder ikkje nåke om ka bakende de der..men håper de er gammle typa me orginale lykter:D

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volvo264: Jeg spurte deg en gang før om hvor mye en 260 veier foran, hadde du svar på det hadde det vert fint :)

hum..godt spm..har no da 264, men aldri en V6er..

so de veit eg desverre ikkje.

men må vere en del meir enn, en 240 da. siden V6eren står langt framme i motor rommet.

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

']Dørhåndtaka er vel forholdsvis like på alle modeller.

Jeg så bare at det var fine chromespeil :respect på den' date=' og gamle typen skjermer.

Det ser også ut som det går en chromelist rundt blinklys..[/quote']

jau..er vell mykje go deler på den håpe eg..

men har litt dårli trua på å få den på veien ijenn, so de blir delebil..

har stått i 10år i en skog å ikkje vert starte helder..

men om nåken vill ta over karoseriet ettepå. so er de bare å sende pm..

men ikkje 110% bekrefta at de blir bilkjøp enda..

skal sta å sjå på bilen på søndag.

skal bare ha de som er brukbart inni bilen, baklyktene om de er gode gammle typen, panser, kansje bak aksel om de er nåke uten om de vanlige..

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ser bort fra 1981-82, som dette tydeligvis ikke er, finnes det i grunnen bare ett vesentlig skille på årsmodellene av 264. Det er om det er 75-78 med de baklysene som er kjent som 264-baklys - og så er det 79-80 med nyere type bakende og de brede baklysene av samme type (samme form) som på 240er opp til og med siste årsmodell... Hvis denne bilen er en original 264 uten "dill", tyder frontspoileren på at det er en 1980-modell.

93/94 240SE st.v. aut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ser bort fra 1981-82, som dette tydeligvis ikke er, finnes det i grunnen bare ett vesentlig skille på årsmodellene av 264. Det er om det er 75-78 med de baklysene som er kjent som 264-baklys - og så er det 79-80 med nyere type bakende og de brede baklysene av samme type (samme form) som på 240er opp til og med siste årsmodell... Hvis denne bilen er en original 264 uten "dill", tyder frontspoileren på at det er en 1980-modell.

ja oki...takker for svar..

men den front spoileren under fangeren, er vell tvilsomt orginal..

håper den er uorginal vertfall:D

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1980-modellen kunne faktisk den spoileren være original. Men på bildet ser vi at det er forskjellig farge på spoileren og karosseriet, så kanskje ikke. Dessuten har bilen blankt sidespeil - det kom en nyere svart type på 80-modellen, så det kan tyde på at den likevel er fra 79 eller før. Er du heldig, er den hverken 80- eller 79-modell - altså 75-78.

93/94 240SE st.v. aut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1980-modellen kunne faktisk den spoileren være original. Men på bildet ser vi at det er forskjellig farge på spoileren og karosseriet, så kanskje ikke. Dessuten har bilen blankt sidespeil - det kom en nyere svart type på 80-modellen, så det kan tyde på at den likevel er fra 79 eller før. Er du heldig, er den hverken 80- eller 79-modell - altså 75-78.

ja sant de du sier..

synd ikkje bilde viste meir av enden på bilen..

men får i grunnen vente å håpe..

blir faktisk en av dei posetive søndagane på lenge..

alltid misslikt søndager :D

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kanskje et skudd i blinde , men...

Er litt vanskelig å se på bildet, men hvis man zoomer inn på blinklysglassene, så ser det for meg ut som om den har de gamle Hella blink/parklysene med bare to skruer i. I så fall er det nok en 75-76.

Erik

95 Volvo 855

96 Volvo 945 LTT (BSR steg 3)

85 Massey Ferguson 675 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kanskje et skudd i blinde , men...

Er litt vanskelig å se på bildet, men hvis man zoomer inn på blinklysglassene, så ser det for meg ut som om den har de gamle Hella blink/parklysene med bare to skruer i. I så fall er det nok en 75-76.

Erik

min 79 modell hadde de glassa du nevner her...

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider