ivers Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 Pris på en 1991 Toyota MR2 Turbo ? Gått 176000, men nyoverhalet motor og ny intercooler. Bilen er strøken innvendig og utvendig. (er 3SGTE motor i den :D ) Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 Originally posted by ivers Pris på en 1991 Toyota MR2 Turbo ? Gått 176000, men nyoverhalet motor og ny intercooler. Bilen er strøken innvendig og utvendig. (er 3SGTE motor i den :D ) At den har overhalt motor ved en såpass lav km.stand er for meg et helt klart enormt minus, og ville fått meg til å lure på hva i all verden tidligere eier har drevet med.. Jeg ville nok heller holdt kjeft om akkurat det. Og hvorfor ny intercooler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Mai 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 DON'T ask :P Du svarte akkurat ikke på spørsmålet ;) Han mente at vannkjølt intercooler var bedre enn luftkjølt. Derfor kjøpte han ny. Men prisen? Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 Originally posted by ivers DON'T ask :P Du svarte akkurat ikke på spørsmålet ;) Han mente at vannkjølt intercooler var bedre enn luftkjølt. Derfor kjøpte han ny. Men prisen? Det går vel på både luft og vann vel?:) Vurderer å montere vifte jeg....... Og jeg hadde glett sagt at den var overhalt (ascona)... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet Mai 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2003 Er bilen bra kan den nok ligge på ca 160-180 men da skal den ikke bare være grei. Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg