Gå til innhold

Litt ombygget 760 ?

Ranger emnet

Pio|

Anbefalte innlegg

hehe morsom sak! Her en en artig sak til!

0130925436.jpg

Annonsen finner dere her!

Legg merke til dumpen! ahahahhaha

sånn helt seriøst, så så det med første øyekast ut som en Paintshop Pro- jobb.. :op

Fargene mellom hjulbuen og dekkene var så "uklare" liksom...

Men, er jo faktisk en annonse på den, så det stemmer vel :op

Den 760'n ser bare helt teit ut! Ser mer ut som et hardt heva og "Offroad"-prega Blazer-karosseri med Volvo-look :op Smaken er som baken...

Edit: ligner faktisk litt på understellet til den gamle Volvo-Felt-vogna som forsvaret hadde før også :op

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

volvo valp underede i mycket bra skick..editen din stemmer vel nokså greit da eller?

Jo, faktisk, når du sier det... leste ikke annonsen jeg, men aldri hørt om volvo valp før :op Svensker ass! hehe

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns det ikke er så synd på den 760`en. er igjen mindre volvo valper..alt for mange volvo valper som blir ødelagte :mad:

men til sommeren skal jeg kanskje kaste inn noen bilder av et volvoprosjekt som står hjemme hos meg..bror min som driver med det da..men da det er ca kun 350 eksemplarer totalt bygget..så er det ikke så vanskelig å finne ut hva der er, er selvfølgelig veteran bil da.. :)

er ca totalt 5 slike volvo`er i norge med broderen sin mener jeg..ikke fått på skilter og slik..så får vente til den er klar for eda ? damndamn

Lenke til kommentar
Del på andre sider