tiny_one Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 Hva går valsing av hjulbuer ut på ?? Vil det si å "blette inn kantan som innerskjermen sitter i ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 Jepp... Bildet forklarer Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 *raaaap* Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Juni 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 er det ditt valseverktøy???? Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DenimblåTT Skrevet Juni 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 Jeg burde valsa skjerma mine tror jeg... Siter mvh Christian TT Concept http://www.uber.no http://www.ferrita.no http://www.jorgenrud.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Juni 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 er det du som eier det valeverktøyet? Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet Juni 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 du kan kjøpe det gjennom en rieger forhandler, men det koster rundt 8000,- + moms eller no ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Big-Z Skrevet Juni 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2003 eller lage redskapen selv....! Takk til daihard som har scanna fra The Golf! valsing.zip Siter -skal se, kanskje om jeg får tid skulle jeg nok gjerne ha men det kan nok ikke ta lang tid men jeg rekker det nok ikke før det er for sent..... Betyr det grønne lyset at jeg skal kjøre?? -90 VW Passat cl stv 2.0L -87 Hvit/Krokan Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Juni 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2003 ...det er riktig at jeg har scanna og lagt ut tegninger fra "the Golf" blekka på hvordan du kan lage verktøy selv, bare ta med deg tegningene til ditt lokale mek verksted... dere trenger et gammelt vw jekk også....bare å løpe til høggern, det! ciaO!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Big-Z Skrevet Juni 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2003 Stemmer det jeg har edita i posten over nu?! Siter -skal se, kanskje om jeg får tid skulle jeg nok gjerne ha men det kan nok ikke ta lang tid men jeg rekker det nok ikke før det er for sent..... Betyr det grønne lyset at jeg skal kjøre?? -90 VW Passat cl stv 2.0L -87 Hvit/Krokan Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Juni 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2003 Nei det ekke valsa mi.. Leiden på powerzone for 250,- par dager.. Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Juni 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2003 .... det varke bokstavelig ment.... bonde big Z ..håper folk får brukt dem, ellers har lill brutter liggende max powers "how to modify" boka...jeg har bladd i den ...men der sikkert greit for de som ikke er så inne i custom...kan sikkert be han scanne den hvis noen gidder å hoste den. Ellers hadde jeg lagt ut en DIY for å lage grill etter at sunny spurte etter tips om glasssfiberstøping.....eh....jeg kom til å slette den ved en feiltagelse.... skal se om jeg giddr å skrive på nytt igjen eller se etter backupen... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juni 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2003 daihard: Du snakket noe om å legge ut bilde av grillen montert på bilen din og.. Tatt bilde nå? Hadde vært litt tøft å se liksom.. Takk for how-to -bildene! Ang valsing av hjulbuer: er det bare at du tar karosserikanten og bøyer denne innover? bretter den sammen liksom? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Juni 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2003 synny: jeg har to bilder de er fra 1998 jeg mener jeg har dem fra etter lakkinga oxo....må bare få ut figern valsinga...helt riktig du "bretter" kanten som er i hjulbuen, innover...thats it! vi har også gjort det med et aluballtre...... det gikk bra på 3 av hjulbuene....:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg