Gjest Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 God dag. Jeg er litt usikker på om jeg nå poster under riktig forum, men siden det skal brukes til bilstereo tar jeg en sjanse. Jeg ønsker å kjøpe en plate med plexiglass eller noe lignende som kan brukes i bagasjerommet i bilen. De fleste skjønner helt sikkert hva jeg mener, men for dere andre: Glasset skal felles ned i en plate som ligger over forsterker og kondensator, slik at man kan se ned på dette. Platen som komponentene er skrudd fast på er på 66x45cm. Så platen kan ikke være serlig mindre enn denne, men om den er større kan jeg jo kappe den til i den størrelsen jeg vil ha den! ;) Hvis det er noen som bor i nærheten av Kongsberg som kunne oppdrevet dette hadde jeg blitt veldig glad, ettersom jeg er lei av å betale så mye i frakt på ditt og datt! hehe Mvh. Sindre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 God dag. Jeg er litt usikker på om jeg nå poster under riktig forum, men siden det skal brukes til bilstereo tar jeg en sjanse. Jeg ønsker å kjøpe en plate med plexiglass eller noe lignende som kan brukes i bagasjerommet i bilen. De fleste skjønner helt sikkert hva jeg mener, men for dere andre: Glasset skal felles ned i en plate som ligger over forsterker og kondensator, slik at man kan se ned på dette. Platen som komponentene er skrudd fast på er på 66x45cm. Så platen kan ikke være serlig mindre enn denne, men om den er større kan jeg jo kappe den til i den størrelsen jeg vil ha den! ;) Hvis det er noen som bor i nærheten av Kongsberg som kunne oppdrevet dette hadde jeg blitt veldig glad, ettersom jeg er lei av å betale så mye i frakt på ditt og datt! hehe Mvh. Sindre Finnes det ikke noen lokal glassmester eller noe firma som driver med glass rundt om kring der du bor da? Evt Riis bilglass, de har sikkert plexi vil jeg tro. Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Joda... Finnes i allefall 2 stk! men 1000kr per kvadrat synes jeg er å ta i litt! knock Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 1000kr kvadraten???? Og jeg som bare kan hente meg en bit med plexi eller glass når jeg vil her på jobben... Skal begynne å sette mer pris på det azz! Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 jammen da synes jeg du kan hente litt for så å ha veldig lyst til å selge det til meg! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg