Gå til innhold

Polering av Innsugsmanifold

Ranger emnet

MSpeed

Anbefalte innlegg

gå over med stålbørste for å få fjærna det verste av oksyderinga, kjøp polerings-dings til vinkelsliper, eller dremel (vist du har gooooood tid) og rubbing (har selv brukt noe som heter "turtlevax scratch remover" som jeg synest fungerte godt, mulig at du kan bruke autosol også, men har ikke erfaring med den.

så er der bare å sette i gang med godt mot og polere i vei.. dremel med poleringsstift er greit å bruke der det er vanskelig å komme til.. :) lykke til

Bilpark:

-00 Jeep Grand Cherokee Limited 4,7L V8

-67 Chevrolet Chevelle 396BB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at jeg kommer til å demontere innsuget for alt av slanger og løse ting, så vaske den ren. deretter begynne å pusse med sandpapir. starte på 240 og gå oppover etter hvert. så avslutte med å polere med AUTOSOL i uendelige timer. dette høres vell greit ut det? og hvor får man egentlig kjøpt autosol? biltema?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at jeg kommer til å demontere innsuget for alt av slanger og løse ting, så vaske den ren. deretter begynne å pusse med sandpapir. starte på 240 og gå oppover etter hvert. så avslutte med å polere med AUTOSOL i uendelige timer. dette høres vell greit ut det? og hvor får man egentlig kjøpt autosol? biltema?

Det der er nok det du må gjøre.......

Du ender opp med 1000-1200 papir, så er det bare å finne en filtskive på teman og putte i drillen.....

Autosol finner du på bensinstasjon,harryshopper, rekvisitabutikker++++ :hello:

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider