lunebo Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 OT: Hva skjer med at det er mange Corradoer i Lillestrøm-området nå da? Helt vilt! Er litt gøy og da...;) er i lillestrøm det skjer vett hehe Siter vw corrado jet nissan primera 2.0 (solgt) golf ll 1.6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 stemmer! :D morsomt! Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 bah, heia oslo vest ;) Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunebo Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 bah, heia oslo vest ;) hah Siter vw corrado jet nissan primera 2.0 (solgt) golf ll 1.6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Haha, Oslo vest er det dårlig med corradoer, alltid like gøy å ta den med hjem til majorstua, eller ut til kompisser på Høvik, ingen radoer der!;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 corradon, jeg vokste opp med tre corradoer i nabolaget, en mørkeblå tunet 1.8-16v, en sølvgrå rado, og en gul g60. Den sølvgrå corran flippa rundt etter et sammenstøt med en hjort, og den gule hadde brukket forstillingen eller noe, så den bare stod på parkeringsplassen tre-fire år på rad. Den ble til snøfonne om vinteren :lol Og nå er det iallefall to corradoer heromkring, min og kompisen min sin røde jet edition. Oslo vest representerer. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Hvor er Oslo vest om jeg tørr spørre? Kult emd flere radoer da!;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 jeg bor i holmekollåsen, men oslo vest omfatter vel også frogner, røa, ullerntoppen osv osv... Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Ah, oki! Kult med radoer der og!;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 hehe seff! blant a6-ene, 540i-ene og cayennene er de kanskje ikke så fancy, men de er jo fortsatt sykt fete sportsbiler da. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dusty Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 fikk ihvertfall montert den nå og den virker :) får se om det blir no bredbåndslamda seinere. takker for alle svar Det er bare 3 ledninger ut fra autogauge sin a/f måler... rød til pluss, svart til jord og den grå! Hvor faen går den grå??!! Det sitter i en sånn på min bil fra før av og den skal ut til fordel for boostmåler... så trenger å vite hvor den grå ledningen går! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Den grå går til signal fra lambda. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg