sp0ky Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Har netopp senket bilen min. men ved homper kommer det noen donke lyder. Hva er dette? HVa kan gjøres? E34 som er senket 40-40 men orginale dempere Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianivers Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 skift dempere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Hva slags fjærer er det ?? Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Januar 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 skift dempere øøøøøø??? okei?? demperne er flonk nye!!! Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianivers Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 hmm.. skal det store homper til før det dunker da? må du opp i høy fart før du hører noe, eller dunker det bare du ruller sakte over liten homp? på min e34 er det også dunkelyder.. men til meg smeller det hvis jeg trykker bremsa fort inn.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Januar 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Det kommer når jeg ruller sakte over en homp eller noe.. eller ikke sakte akurat men en 20-40km har ikke prøvd i større fart!! Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Det er vel ikke AP fjører, jeg ble lovet av dem jeg kjøpte dem av at dem fjærene skulle fungere på orginaldempere, men det gjore de ikke. Makan til myke drittfjører har jeg aldri vært borti, dem var minst like lange som orginalfjærene, bare myke og jævlige. I ettertid har jeg også sett på produktnummerene at de selger samme fjærene til 6 og 4 sylinder, men med annen senking, det kan jo heller ikke tyde på noe annet ann at det er no myk dritt. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Januar 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 å faen!! lure på om ikke det er det!!! FAEN! Leverte du det tilbake? Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Har vært i kontakt med schmiedmann om dette ja, men jeg har vel egentlig fått litt difuse svar på om eg får tilbake pengene eller ikke, men jeg skulle ihvertfall sende de tilbake. Mulig det er en produksjonsfeil ellerno, uansett er ikke jeg fornøyd med å få et sett nye drittfjærer. Har heller ikke tid til å la bilen stå uten fjærer så da måtte jeg kjøpe meg et sett her som jeg kunne få mye raskere. Han jeg prata med på schmiedmann skjønte jo iogforseg problemstillingen, så jeg regner med å få igjen pengene. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radiaki Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Har netopp senket bilen min. men ved homper kommer det noen donke lyder. Hva er dette? HVa kan gjøres? E34 som er senket 40-40 men orginale dempere Høres ut som demperne går i bunn. Myke dempere, spesielt de beregnet for orginal høyde, kombinert med myke senkefjører kan gi den effekten.. ikke spesielt behagelig, og ganske farlig hvis du slår dempern i bunn i en krap sving f.eks. Anbefaler skikkelige dempere :) Siter (*) BMW Z3 Coupe 2.8 (*) 1999 BMW 520i touring (x) 1996 BMW E39 535i manuell (x) 1988 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Høres ut som demperne går i bunn. Myke dempere, spesielt de beregnet for orginal høyde, kombinert med myke senkefjører kan gi den effekten.. ikke spesielt behagelig, og ganske farlig hvis du slår dempern i bunn i en krap sving f.eks. Anbefaler skikkelige dempere :) Nei bunner ikke demperen!!! Det er noe anne damndamn Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 da har det nok ikke noe med fjørene å gjøre hvertfall, kanskje det er noe som har løsna. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 sjekk cambervinkel og 4 hjulstilling er denne helt ute å kjøre kan det komme sånne lyder... slitasje av foringer ol husk at d er hardere påkjenning på gummi nå enn før Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Takk dette skal testes etter påske da den skal lakkes!! Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg