Gå til innhold

Donkelyder ette senk

Ranger emnet

sp0ky

Anbefalte innlegg

Det er vel ikke AP fjører, jeg ble lovet av dem jeg kjøpte dem av at dem fjærene skulle fungere på orginaldempere, men det gjore de ikke.

Makan til myke drittfjører har jeg aldri vært borti, dem var minst like lange som orginalfjærene, bare myke og jævlige.

I ettertid har jeg også sett på produktnummerene at de selger samme fjærene til 6 og 4 sylinder, men med annen senking, det kan jo heller ikke tyde på noe annet ann at det er no myk dritt.

66 Chevrolet El Camino

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i kontakt med schmiedmann om dette ja, men jeg har vel egentlig fått litt difuse svar på om eg får tilbake pengene eller ikke, men jeg skulle ihvertfall sende de tilbake. Mulig det er en produksjonsfeil ellerno, uansett er ikke jeg fornøyd med å få et sett nye drittfjærer. Har heller ikke tid til å la bilen stå uten fjærer så da måtte jeg kjøpe meg et sett her som jeg kunne få mye raskere.

Han jeg prata med på schmiedmann skjønte jo iogforseg problemstillingen, så jeg regner med å få igjen pengene.

66 Chevrolet El Camino

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har netopp senket bilen min. men ved homper kommer det noen donke lyder. Hva er dette? HVa kan gjøres?

E34 som er senket 40-40 men orginale dempere

Høres ut som demperne går i bunn. Myke dempere, spesielt de beregnet for orginal høyde, kombinert med myke senkefjører kan gi den effekten.. ikke spesielt behagelig, og ganske farlig hvis du slår dempern i bunn i en krap sving f.eks.

Anbefaler skikkelige dempere :)

(*) BMW Z3 Coupe 2.8

(*) 1999 BMW 520i touring

(x) 1996 BMW E39 535i manuell

(x) 1988 BMW M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som demperne går i bunn. Myke dempere, spesielt de beregnet for orginal høyde, kombinert med myke senkefjører kan gi den effekten.. ikke spesielt behagelig, og ganske farlig hvis du slår dempern i bunn i en krap sving f.eks.

Anbefaler skikkelige dempere :)

Nei bunner ikke demperen!!!

Det er noe anne damndamn

Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider