HolkestadRacing Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 Jeg lurer på hvor langt det er fra vålerbana til nærmeste grens til sverige,hvor man kan kjøpe masse billig mat,drikke o.s.v? må innom sverige etter gatebil og shoppe litt:D Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 Noen av dere må no vite om noe..... Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brembo Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 er faen ikke sikker jeg, men charlottenberg er vel en mulighet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet Mai 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2003 hmm.... ingen som har peil ?:( Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet Mai 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2003 Originally posted by HolkestadRacing Jeg lurer på hvor langt det er fra vålerbana til nærmeste grens til sverige,hvor man kan kjøpe masse billig mat,drikke o.s.v? må innom sverige etter gatebil og shoppe litt:D *kremt* slå opp i en kartbok *kremt* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vag Skrevet Mai 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2003 Charlottenberg er en mulighet som en sa. Her i fra Kongsvinger bruker vi en halvtime med normal fart til ch.berg. Og i fra våler er det ca.45 min til Vinger. Legg sammen og det blir 1t og ett kvarter... Ingen strekning det hvis du kommer fra Ålesund...:cool: Siter www.grevling.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg