Gå til innhold

Beklager

Ranger emnet

Simonsen

Anbefalte innlegg

Eg er Simonsen, som ein annen bruker grunnet av ban. Du skjønner, eg hadde logget meg på hos ein kompis, og eg hadde seff glømt og logge meg av på bilforumet denn dagen. Kompisen min måtte jo selvfølgeleg kødda seg, ved å øydelege alt for meg ved å skrive drit på forumet. Beklager det med å ikkje å logge meg av, sorry.

Dette skal ikkje gjentas, dere moderatorer har mitt ord på det.

Håper dere moderatorer tilgir meg, og unbanner meg.

Med vennlig helsing

Simonsen

- 96' Nissan Primera 2.0 LX

- 90' Audi 200 TQ 20 V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er Simonsen, som ein annen bruker grunnet av ban. Du skjønner, eg hadde logget meg på hos ein kompis, og eg hadde seff glømt og logge meg av på bilforumet denn dagen. Kompisen min måtte jo selvfølgeleg kødda seg, ved å øydelege alt for meg ved å skrive drit på forumet. Beklager det med å ikkje å logge meg av, sorry.

Dette skal ikkje gjentas, dere moderatorer har mitt ord på det.

Håper dere moderatorer tilgir meg, og unbanner meg.

Med vennlig helsing

Simonsen

Hva sa "du" egentlig? Gode venner du har da ;)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør vel kanskje hevende deg direkte til moderatorene. De kan lett bekrefte/avkrefte dine påstander i og med at de sitter med IP-adressene til alle postene og brukerene.

Har du rent mel i posen er det bare å spørre dem istedenfor å lage nye tråder.

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår