Gå til innhold

Lånte bilen til damen

Ranger emnet

Zikonian

Anbefalte innlegg

Lånte bilen til damen her i dag, og da måtte hu seff klare noe greier i dag og! :lol

(jeg mistet lappen her i vinter, så hu låner den innimellom)

Forrige gang knekte hun eksosen i to... hu skjønner ikke at det er en dårlig ide med full bil og bånn gass over ekstreme fartsdumper.. i en senket bil..

I dag hadde hun dårlig tid... og joda, hun måtte kjøre seg BOM fast!

Riktignok bare ett hjul utenfor, men med gåen sperre blir det jo bare til at feil hjul spinner rundt alene... jippii..

Resultat:

hmm.jpg

hmm2.jpg

-02 BMW 530i

-97 Pajero - Vintertraktor

+div tyske kriegsmaschinen

En sjåfør er den farligste delen av en bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir nok en stund til neste gang... nok er nok..

Er heller ikke så enormt redd for akkurat den der lengre...er så fantastisk mye galt med den fra før av... litt til eller fra gjør ikke så mye.. drittbil...

(men dont get me wrong, jeg elsker bmw e36 og 3 serie...bare ikke akkurat den der...)

-02 BMW 530i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk ikke, var tidlig på dagen og fikk ikke tak i noen til å hjelpe til... den lå og hvilte på bærearmen eller hva det nå heter, og på resten av understell/gulv under bilen..

Den er som sagt ikke i tipp topp stand akkurat, null sperr på bakakslingen... ene hjulet står bånn i ro, mens det andre går rundt for full maskin, i friluft...

ganske håpløst..

brukte en gammel jekk jeg hadde og fikk bunnen fri fra bakken.. da gikk det fint..

(må legge til, hu nektet å sitte i bilen og hjelpe til mens jeg prøvde å løfte, hu var redd for at bilen skulle tippe rundt.. og hu hadde dårlig tid, hu stakk etter to minutter, tok bussen.. der sto jeg og så dum ut.. uten lappen og med jobben å få bilen løs igjen... flott dame, har jeg ikke? )

-02 BMW 530i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe nei jeg tar det ikke så tungt... :)

ingen skade skjedd på bilen, bare litt ekstra unødvendig arbeid for meg...

(men igjen, hu tar seg av renhold og oppvasken her, så noe må jo jeg gjøre og... hehe..)

-02 BMW 530i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan være heldig å finne begge deler ;)

Men det var en artig liten fortelling. Både jeg og dama måtte trekke litt på smilebåndet ;). Er godt jeg har 3 (og en halv) biler og dama egen så slipper jeg å låne vekk biler jeg er redd for :P

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe i bergen nesten hver dag når jeg hadde lappen hehe... men når så du den sist da?

rulla igjennom parkeringa i åsane ein lørdag å såg etter liv,såg den der! :afro

også i sentrum...

-Nissan Skyline R32 GTR

-Nissan Silvia S14

-Nissan 180sx

-Nissan Primera P10 SR20Di/De T

-Nissan Laurel C33

Lenke til kommentar
Del på andre sider