Gå til innhold

Fa..!!!

Ranger emnet

Polo4RS3

Anbefalte innlegg

Innbrudd i bilen er jo jævlig kult. (NOT!!!)

Skulle sette meg inn i bilen min til morran i dag, da jeg kom nærmere bildøra oppdaget jeg at den sto på gløtt. Hmmm, så rart tenkte jeg (låser alltid døra). Kanskje jeg glemte det tenkte jeg,men nei. Da jeg skulle sette meg inn i bilen var alt et jævla rot, det var da jeg tittet på dørlåsen. Det så ut som om noen hadde kjørt et stort skrujern inn i låsen og vridd rundt. De hadde tatt alt av verdi, cd-spiller, en bunch med cdèr,masse annet skrot, de hadde til og med tatt høytaleren til handsfreen!!! Det er jo helt jævlig,trodde ingen sank så dypt.

Men men, sånt skjer. Så senere på dagen drar jeg til politiet for og anmelde det.

Drar så lykkelig hjem igjen veldig uvitende......

Når jeg kommer hjem finner jeg ut at de har brutt seg inn i bilen til kjerringa også!!! Her var det ikke så mye og stjele, men bare på faenskap hadde de brukt et lite sagblad og skjært opp førersetet + at de knabba en jakke verdt 2500 spenn.

Det er kjipt!!!:mad:

-Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod-

xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet akkurat hvordan du har det....

Hadde innbrudd i bilen natt til tirsdag. I koffertlokket hadde jeg mc-jakke til 6 lapper og hjelm til 5 lapper liggende.. Selvfølgelig borte :(

Mye annet driit som var tatt og, men akkurat de to tingene irriterte meg.

De kom seg inn via passasjerdøra, ødelagt låsen.

Ps. Hvis noen hører noe, eller blir tilbudt å kjøpe en grønn og sort Spidi jakke, eller en hvit, oransje, og blå arai hjelm er jeg takknemlig for tips..

Belønning for tips som fører til at jeg får tingene mine tilbake.

Større belønning hvis skyldig(e) følger med :)

2010 Mitsubishi Outlander Instyle+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jævelig moro... hadde det samme i golfen til dama for litt siden, men med litt mer flaks... de hadde ikke tatt en dritt cd spiller, cd veksler og all annen dritt var der, de hadde bare slengt alt rundt omkring i bilen og så stikki av. Ganske tett egentlig, men jævelig flaks for oss

PUSS!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RaCk

Toppen av tetthet er vel at dem stjeler sierra'n til en kamerat av meg mens det står en flett ny BMW ved siden av. :P

bmw ER jo en dritt bil.....

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen vil savne sierra'n

Selv har jeg hatt 2 inbrudd på 14 dager. Nabolaget mitt består av narkiser og alkiser. Fikk noen kammerater til å dra ned til narkisene da de vet hvem jeg er og fikk dem å spørr om de hadde noe stæsh til bil . Åjajaj, bladde frem alt de hadde stjelt av meg. Fikk purken til å hente dem og jeg fikk sakene min.

Problemet med dette er at for en narkis er cella bedre enn hjemme, mat og seng. Og de har ikke noe å tape. Så de kommer nok igjen :mad:

Ellers så måtte jeg bytte siderute som kostet meg 150,-

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider