Gå til innhold

Old Love's History..

Ranger emnet

Chriz CivicMan ;)

Anbefalte innlegg

Sitter på jobben å kjeder meg litt, og titter igjennom bildene fra gamle bilen her..

Tenkte jeg skulle dele forandringene med dere.. Hehe.. Har ingen bilder rfa den dagen jeg hentet bilen, men da var den helt original.. Begynte å handle litt små ting og tang og endte opp til å bli seende slik ut.

ChrisGolf_0154.jpg

Så er godeste Hansen ute å kjører en tur, og den ender opp sånn..

untitled.jpg

Alt det dere ser som er grått er blitt skjøtet på vangene.. Syns ikke så godt, men akkurat mellom dørene på taket på passasjer siden, så er det sparklet litt der også, da det var blitt en bulk i taket.. Ja, du gjettet rett, den var vrak !

Ferdig hos oppretteren og lakk, så ble den seende slik ut..

Pic029.jpg

Golf.jpg

Så er jeg faen meg ute å kjører igjen, og den faen's corrola'n, den var i veien !!! (historien om fangerbytte kan leses her http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=82533)

Vel, til slutt så ble den seende slik ut..

DSC00041.jpg

DSC00030.jpg

DSCF2045_.jpg

Så var det en tung tid, bilen ble solgt, ny eier kom å hentet den og pr. dags dato er den helt herpa.. Fanger'n er ødelagt, ripet opp bakleppa ++

Huffe..

Dette bildet er tatt 15min før ny eier kom å hentet bilen.. Akkurat fått på seg vinterstasen og greier.. *snufse*

Vinter.jpg

Vel, der var litt tid gått på jobben.. Bare 8.5t igjen.. Wee..

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var virkelig pen den bilen der, akkurat slik jeg liker dem... Hvilke skjørter er det du hadde på den? Evt. delenummer....

Har desverre ikke delenummer, men det er org. VW, så hvis de på Møller gidder å lete litt i arkivet, så finner de dem frem der.. De er dyre da, koster rundt 3700,-.. Men er sinnsykt pene og diskréte.. Bilen går på Skedsmokorset nå.. Er jo ikke så langt unna deg det ;) Han har dog ikke samme fronten nå.. Har satt på org. front..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No stress! Har sett på noen OEM skjørter selv skjønner du og lurte på om disse var de samme :)

Mye senk hadde du på denne egentlig?

Hehe, du har rett det ikke er lange biten.....mulig jeg møter på den innimellom da!

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No stress! Har sett på noen OEM skjørter selv skjønner du og lurte på om disse var de samme :)

Mye senk hadde du på denne egentlig?

Hehe, du har rett det ikke er lange biten.....mulig jeg møter på den innimellom da!

Hadde bare 35mm fjærer på den, men den fronten var sykt dyp, så den ser mye lavere ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på bilde nr. 4, hadde du sideskjørt da? er kult nok å gjøre det så enkelt. bare lakkere detaljer, senke den osv.. kanskje få en finere hekk og

Der er det sideskjørt ja.. Hadde bare annen frontleppe, sideskjørt og annen bakleppe i starten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke de jeg hadde.. Mine bygde mer ned..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, hmm... må finne ut hva dine har for delenummer ass, lønner seg nok å kjøpe i det store utland!

Kan høre med han som kjøpte den om han gidder å lete, eller så stikker du på Møller og får de til å lete det frem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider