Chriz CivicMan ;) Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Sitter på jobben å kjeder meg litt, og titter igjennom bildene fra gamle bilen her.. Tenkte jeg skulle dele forandringene med dere.. Hehe.. Har ingen bilder rfa den dagen jeg hentet bilen, men da var den helt original.. Begynte å handle litt små ting og tang og endte opp til å bli seende slik ut. Så er godeste Hansen ute å kjører en tur, og den ender opp sånn.. Alt det dere ser som er grått er blitt skjøtet på vangene.. Syns ikke så godt, men akkurat mellom dørene på taket på passasjer siden, så er det sparklet litt der også, da det var blitt en bulk i taket.. Ja, du gjettet rett, den var vrak ! Ferdig hos oppretteren og lakk, så ble den seende slik ut.. Så er jeg faen meg ute å kjører igjen, og den faen's corrola'n, den var i veien !!! (historien om fangerbytte kan leses her http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=82533) Vel, til slutt så ble den seende slik ut.. Så var det en tung tid, bilen ble solgt, ny eier kom å hentet den og pr. dags dato er den helt herpa.. Fanger'n er ødelagt, ripet opp bakleppa ++ Huffe.. Dette bildet er tatt 15min før ny eier kom å hentet bilen.. Akkurat fått på seg vinterstasen og greier.. *snufse* Vel, der var litt tid gått på jobben.. Bare 8.5t igjen.. Wee.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Var virkelig pen den bilen der, akkurat slik jeg liker dem... Hvilke skjørter er det du hadde på den? Evt. delenummer.... Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Var virkelig pen den bilen der, akkurat slik jeg liker dem... Hvilke skjørter er det du hadde på den? Evt. delenummer.... Har desverre ikke delenummer, men det er org. VW, så hvis de på Møller gidder å lete litt i arkivet, så finner de dem frem der.. De er dyre da, koster rundt 3700,-.. Men er sinnsykt pene og diskréte.. Bilen går på Skedsmokorset nå.. Er jo ikke så langt unna deg det ;) Han har dog ikke samme fronten nå.. Har satt på org. front.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 No stress! Har sett på noen OEM skjørter selv skjønner du og lurte på om disse var de samme :) Mye senk hadde du på denne egentlig? Hehe, du har rett det ikke er lange biten.....mulig jeg møter på den innimellom da! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 No stress! Har sett på noen OEM skjørter selv skjønner du og lurte på om disse var de samme :) Mye senk hadde du på denne egentlig? Hehe, du har rett det ikke er lange biten.....mulig jeg møter på den innimellom da! Hadde bare 35mm fjærer på den, men den fronten var sykt dyp, så den ser mye lavere ut.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Oj, ja jeg hadde ikke gjettet så lite hvertfall... Men det så jo helt topp ut med den fronten der det :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Chris, kan det være disse du hadde? http://cgi.ebay.co.uk/VW-Seitenschweller-Set-Golf-IV-JUBI-25-Jahre-NEU_W0QQitemZ8033142278QQcategoryZ44212QQssPageNameZWD2VQQrdZ1QQcmdZViewItem Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 på bilde nr. 4, hadde du sideskjørt da? er kult nok å gjøre det så enkelt. bare lakkere detaljer, senke den osv.. kanskje få en finere hekk og Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Den var ille bra den gamle golfen din chris.... Men hadde ikke du en kontakt på R32 fanger? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 på bilde nr. 4, hadde du sideskjørt da? er kult nok å gjøre det så enkelt. bare lakkere detaljer, senke den osv.. kanskje få en finere hekk og Der er det sideskjørt ja.. Hadde bare annen frontleppe, sideskjørt og annen bakleppe i starten.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Den var ille bra den gamle golfen din chris.... Men hadde ikke du en kontakt på R32 fanger? Tar det imorgen vi :o) Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Chris, kan det være disse du hadde? http://cgi.ebay.co.uk/VW-Seitenschweller-Set-Golf-IV-JUBI-25-Jahre-NEU_W0QQitemZ8033142278QQcategoryZ44212QQssPageNameZWD2VQQrdZ1QQcmdZViewItem Nei, det er ikke de jeg hadde.. Mine bygde mer ned.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Okei, hmm... må finne ut hva dine har for delenummer ass, lønner seg nok å kjøpe i det store utland! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Okei, hmm... må finne ut hva dine har for delenummer ass, lønner seg nok å kjøpe i det store utland! Kan høre med han som kjøpte den om han gidder å lete, eller så stikker du på Møller og får de til å lete det frem.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 ikke meninga å herpe; men noen som vet om noen som har komplett 25års-jubileumkit? har tenkt å kjøpe det.. syns det er clean og pent.. billig er det og Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg