ArraKiss Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Du finner disse kitene rimelig på den britiske Ebay. http://www.ebay.co.uk Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 yep..: http://cgi.ebay.co.uk/VW-GOLF-MK4-MK-IV-4-25-ANNIVERSARY-LOOK-BODY-KIT_W0QQitemZ8033432924QQcategoryZ72206QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting syns det er nydelig jeg Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 ikke meninga å herpe; men noen som vet om noen som har komplett 25års-jubileumkit? har tenkt å kjøpe det.. syns det er clean og pent.. billig er det og Ikke meningen å være pirkete, men det er ikke 25th anni kit'et jeg hadde.. Eller, det så du kanskje.. Hehe.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Har lyst på den leppa assa! Får man kjøpt den separat oxo ellr? Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Ikke meningen å være pirkete, men det er ikke 25th anni kit'et jeg hadde.. Eller, det så du kanskje.. Hehe.. Ja jeg forstod det :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Har lyst på den leppa assa! Får man kjøpt den separat oxo ellr? Om du vil ha leppa så vil jeg ha resten. Gå sammen å kjøpe dette ? Jeg kan ikke tysk - og har aldri handlet på e-bay. Men om du tar deg av det så kjøper jeg gjerne resten av deg !!!!! Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Hele kitet vil koste ca 3600,- inkl. frakt men + mva og fortollingsgebyr! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Det ble nå nok det .... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Har desverre ikke delenummer, men det er org. VW, så hvis de på Møller gidder å lete litt i arkivet, så finner de dem frem der.. De er dyre da, koster rundt 3700,-.. Men er sinnsykt pene og diskréte.. Bilen går på Skedsmokorset nå.. Er jo ikke så langt unna deg det ;) Han har dog ikke samme fronten nå.. Har satt på org. front.. tror jeg skal montere slike på min å, syntes de er myyye penere enn di som er å få kjøpt hos div. stylingfirmaer.. Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 tror jeg skal montere slike på min å, syntes de er myyye penere enn di som er å få kjøpt hos div. stylingfirmaer.. Leppa er ikke overdrevent stor, men gjør allikevel mye for utseendet.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg