Gå til innhold

Veilside`s Toyota Chaser - Extreme?

Ranger emnet

VeilSide

Anbefalte innlegg

Hallaisen

Nå er det ikke lenge til bilen min endelig ankommer. Skal bare en tur til Tyskland for å ordne med litt papirer så kan jeg endelig begynne på den :D

62_43b2c3a19b899.jpg

Bilen kommer med en 1JZ-GTE på 2,5l med 280hk / 377nm originalt.

Planen er selvfølgelig å gjøre mest mulig med denne bilen og da mener jeg mest mulig. Målet er jo seff 4 siffra antall hester på hjula men det skjer nok ikke med der første. Komplett kit og gjerne megabreddinger.

Men jeg trenger tips. Er alltid noen som kommer på noe jeg ikke har tenkt på. Eller som faktisk VEIT hvor jeg kan handle deler?

Nå i første omgang vil jeg lage en litt større blingblingfaktor under huven men er litt usikker på hvor jeg kan handle litt fancy deksler o.l. Nå pr dags dato er det litt traust :/

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=77&g2_serialNumber=2&g2_GALLERYSID=12cc6d7d7366e434ec7e0968a45c79dc

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Rått!

Man ser ikke mange Chasere i Norge!

Bare å lakkere dekslene det ;)

Er bilen på bildet DEN bilen?

Er bilen i avataren Chaseren?

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er en JZX90 (modellen før min her lokalt faktisk) men ellers har jeg ikke hørt om at det er noen i Norge.

Seff kan jeg lakke deksla men ehr ... skal det først gjøres noe så skal det være 1000% og ikke der jeg kan få renninger osv.

Bilen på bilde er min bil ja. Den i avataren er Mercedesen min.

"Camry Turbo"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant denne sia her men jeg har 0 peil på hva som er hva. Noen som kan tyde litt for meg å si hva jeg sikkert kan kjøpe der? Syns den så pen ut mørkeblå jeg ;). Hadde vel passet ettersom jeg har tenkt å ha en litt spesiell rødfarge på bilen? Rødt og blått tema?

http://night-pager.com/parts/toyota_sports/jzx100/jzx100.htm

"Camry Turbo"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ha en av hver :lol:

Neida, de øverste var penest!

Er så vanlig med slike lykter som de nederste..

Jepp.. For Chaser er vanlig ;)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes selv de nederste gav ett litt "sintere" preg over stompen men jeg er usikker på hvilke jeg synes var penest. De nederste viser også litt runde reflektorer som også frontlyktene viser.

Joastarlet : Det er helt klart en bil jeg har sett på etter inspirasjon. Digger fargevalget, fronten og vinga og det er nok noe av det jeg kommer til å "kopiere". Gjerne også speila. Grillen er jeg dog litt usikker på. Er litt å velge i der også (men chrome skal det iallefall være).

Målet med bilen er å bygge ett skikkelig driftestuk som lett kan stillest ut og se skikkelig blingbling ut ;)

Vault: Det er vel ikke nødvendig å ornde med papirer på bilen om jeg ikke skal ha skilter på den eller? ;) Jeg håper på å få brukt den til streetlegal, drifting og banekjøring generelt. Egentligt kanskje ikke det beste bilvalget å begynne banekjøringskarrieren med ettersom det sikkert ikke er det letteste å skaffe deler til denne tralla men for all del, må jo begynne en plass :D Men det spørs jo etterhvert som jeg modder : Kommer jeg til å tørre å benytte bilen på bane?

"Camry Turbo"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir utrolig bra dette Veilside!

Jeg ville gådd for de øverste lyktene som du har... De andre minna meg litt om BMW...

Bling bling i motorrommet er da ikke noe problem på denne bilen. Bare å kjøpe stash til Supra å putte nedi.

+Lakkere litt, så blir det RÅTT!

Blir å følge med her.

Lykke til

1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red.

1998 Ford Mustang 3,8V6

1995 Chevrolet Astro EXT AWD

2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider