Gå til innhold

evo IX på øyer.

Ranger emnet


MGR

Anbefalte innlegg

Kanskje han var ute med pappa sin bil da...

 

Eller så sitter han med lån opp til øra på bilen...

 

Eller kanskje dama ikke liker å kjøre fort - så han får ikke lov... (som chandler sier - whoopaa)...

hehe kan hende det da! mn whoopaa er fra pisk da! hehe.

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner meg om en episode ved Bøler i Oslo, står i krysset og venter på at det skal skifte til grønt, mot meg i andre feltet stod det en Impreza WRX stasjonsvogn. Det blir grønt og jeg forventer meg litt gassing ut fra krysset..men han som kjørte luska rolig avsted og GJESPA mens han putra bortover der. Skal vi bytte bil?

 

 

Da var det bedre med den 06 WRX Sti'en jeg så forrige helg i Abildsøkrysset som måtte ut med ræva, sånne folken gjør dagen min litt bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han var ute med pappa sin bil da...

 

Eller så sitter han med lån opp til øra på bilen...

 

Eller kanskje dama ikke liker å kjøre fort - så han får ikke lov... (som chandler sier - whoopaa)...

Ja her skal folk forhåndsdømmes av ekspertene ser jeg... Janteloven lenge leve. Faktisk noen som følger fartsgrensene og, selv om de har bil som fint greier og bryte den... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her skal folk forhåndsdømmes av ekspertene ser jeg... Janteloven lenge leve. Faktisk noen som følger fartsgrensene og, selv om de har bil som fint greier og bryte den... ;)

bedre å kjøpe en 1.6l med 90hk da ja :hello:

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan faktisk være 23 år og eie en EVO uten å være pappagutt eller sitte med lån opp til øra. Flott at folk ikke svinkjører på offentlig vei også, svinkjøre skal man gjøre på bane.

 

Skjerp dere....

 

er vell beviset jeg... 24 og evo ix... mn tjener da riktig nokk bedre enn pappa... og er ikke lånt opp til pipa...

 

ps. var i oslo å henta min 7.des... tok mindre enn 5.min før politiet begynte å følge etter meg... 2 stk uniformerte v70`er og en sivili vito... knock kjørt gjennom gudbrandsdalen og nordover den kvelden...

- Audi A6 Avant 2.7 TDI V6 -05

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=135684

- Død EVO IX -06 GSR

Ride EVO IX with pride...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vell beviset jeg... 24 og evo ix... mn tjener da riktig nokk bedre enn pappa... og er ikke lånt opp til pipa...

 

ps. var i oslo å henta min 7.des... tok mindre enn 5.min før politiet begynte å følge etter meg... 2 stk uniformerte v70`er og en sivili vito... knock kjørt gjennom gudbrandsdalen og nordover den kvelden...

det er mørk farge på bilen din?! vi dro ned mot hamar ca den 7. des møtte mange biler nedover, å var en svart en, mn så ikke åssn bil det var, trudde det kunne være evo VII el VIII, mn spørs om det var din da! hehe.

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan faktisk være 23 år og eie en EVO uten å være pappagutt eller sitte med lån opp til øra. Flott at folk ikke svinkjører på offentlig vei også, svinkjøre skal man gjøre på bane.

 

Skjerp dere....

 

de fleste som har hytte i hafjell, er fra rundt oslo da. og jo faktsik, nesten alle er pappa gutter.

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår