The cowboy Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 etter at de nye sattsene kom opp, så har jeg greid å pådra meg en fint antall av 3 bøter.. fra mars i fjor fram til dags dato! 2 i personbil og en i lastebil! men spørsmålet mitt er dette: den første boten min var på 1600,- for å kjøre 73 i 60 sona! = null prikk dette var fotoboks bot i bergen! den andre var laser bot, samme hastighet i lik sone. pris = 2900,- og en prikk! dette var i skien! lastebil boten var på 1600,- for 77 i 70 sone! tema her er de 2 første.. åffer er det forskjell på de?? samme hastighet i samme fartssone.. eneste forskjellen på omgivelsene er at den i bergen var på en mer øde vei, tilig på ettermiddagen.. den i skien var mellom porsgrunn og skien, ved et "industri" område, klokken halv 2 om natten! har det noe å si på hvor i landet det er og hvor man kjører pluss tidspunkt eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el`satanical Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 ot: kjører du mange km i året? Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 blir en del ja.. hehe :) seff blir det jo mere nå som jeg jobber med å kjøre og så.. hehe :) men privat bilen min har fått kjørt seg ja! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Det er faste satser på alt av bøter i Norge! Les denne: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94781 Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el`satanical Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 blir en del ja.. hehe :)seff blir det jo mere nå som jeg jobber med å kjøre og så.. hehe :) men privat bilen min har fått kjørt seg ja! :) Måtte bare spørre jeg, så mye bøter på så kort tid ;) Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 vet alt det der Dr.S.. hehe :) derfor jeg syns det var så rart når jeg fikk høyere bot pluss prikk her i skien, mens jeg "slapp unna" med 1600 i bergen.. for samme farts overtredelse i lik farts sone! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Da ville jeg tatt kontakt med det politidistriktet som har utstedt bøtene du har fått Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2r-e-rik Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 etter at de nye sattsene kom opp, så har jeg greid å pådra meg en fint antall av 3 bøter.. fra mars i fjor fram til dags dato!2 i personbil og en i lastebil! men spørsmålet mitt er dette: den første boten min var på 1600,- for å kjøre 73 i 60 sona! = null prikk dette var fotoboks bot i bergen! den andre var laser bot, samme hastighet i lik sone. pris = 2900,- og en prikk! dette var i skien! lastebil boten var på 1600,- for 77 i 70 sone! tema her er de 2 første.. åffer er det forskjell på de?? samme hastighet i samme fartssone.. eneste forskjellen på omgivelsene er at den i bergen var på en mer øde vei, tilig på ettermiddagen.. den i skien var mellom porsgrunn og skien, ved et "industri" område, klokken halv 2 om natten! har det noe å si på hvor i landet det er og hvor man kjører pluss tidspunkt eller?? heldig du.. det er ikke så billig å bli tatt i 125 i hundre sona... 4900kr i bot. men jeg skal ikke klage... det var jo tross alt jeg som kjørte for fort.. Siter eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!! Øl er også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 det er jeg enig i.. var jo min skyld at jeg kjørte fort og.. men syns det blir så rart når jeg får en bot for å kjøre fort.. og en dyrere bot når jeg kjører like fort i en annen by!! :S snuten er rar!! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Austevollingen Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 - Siter 1. års lærling, lette kjøretøy. Bmw 520i 1993 Bmw 520i 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg