olehenri Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Spotta en haug av ganger før, men måtte glise litt bredt i dag når jeg så den igjen, med skiboks. Ikke et ofte syn det tror jeg :) :afro Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Han som eier den bor nede ved mjøsa vis jeg ikke tar feil.. bruker den som familie bil! hehe... Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Spotta en haug av ganger før, men måtte glise litt bredt i dag når jeg så den igjen, med skiboks. Ikke et ofte syn det tror jeg :) :afro Haha, jeg var en tur på Lillehammer idag, og fikk denne bak meg etellerannet sted like ved Smart.. Først ser jeg en Evo-grill i speilet, så ser jeg en skiboks. Må si jeg gliste bredt, jeg også! :D Vingen bak når jo nesten opp til skiboksen.. :P Optimal familiebil igrunn.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Neida.. Må importere evo stasjons vogn da jo... hehe Sikkert pussig syn og se evo med ski boks. Blir vel som og se skyline med henger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 mener han også kjørte på vålerbana med barnesete for et par år siden :P Mener han bor på vingnes el no, brukes som familiebil ja, etter det jeg har hørt. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 bor ved vignesvika!! Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jølla Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Hmmmm. Hørtes farlig ut som det er meg dere har sett! Var på Lillehammer i helga,Sort Evo8 og ja jeg har skiboks, og ja det er styggt. Men så lenge kjerringa holder kjeft fordi hun får med seg slalom ski så kan jeg godt ragge rundt med skiboks og barnesete bak Siter 86` Sierra Cosworth, original Motorsport 96` BMW 328 Hamman demo bil 02` Evo 6 og 04` Evo 8 99` Ferrari 355 F1 Spider 06` Honda Civic Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 når jeg får familie skal jeg kjøre rundt i evo XI- XII- XIII hvem vet, med skiboks, og henger feste! :afro hehe. blir jo den ultimate familie bilen... sånn som på den reklama, " så lærer du fort, at det er ikkeno som heter en sportslig familiebil" elns, det stemmer da ikke da. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jølla Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 når jeg får familie skal jeg kjøre rundt i evo XI- XII- XIII hvem vet, med skiboks, og henger feste! :afro hehe. blir jo den ultimate familie bilen... sånn som på den reklama, " så lærer du fort, at det er ikkeno som heter en sportslig familiebil" elns, det stemmer da ikke da. Får desverre ikke hengerfeste på Evo, har prøvd alt og alle. Ingen klarer og lage feste til bilen :( Siter 86` Sierra Cosworth, original Motorsport 96` BMW 328 Hamman demo bil 02` Evo 6 og 04` Evo 8 99` Ferrari 355 F1 Spider 06` Honda Civic Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Får desverre ikke hengerfeste på Evo, har prøvd alt og alle.Ingen klarer og lage feste til bilen :( Du skulle jo hatt det da, så du slapp og kjøre Sprinter hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jølla Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Du skulle jo hatt det da, så du slapp og kjøre Sprinter hehe. Det var det jeg hadde håpet på Tenkt deg det da, Skiboks og tilhenger med 2 crossere. Siter 86` Sierra Cosworth, original Motorsport 96` BMW 328 Hamman demo bil 02` Evo 6 og 04` Evo 8 99` Ferrari 355 F1 Spider 06` Honda Civic Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Hmmmm. Hørtes farlig ut som det er meg dere har sett! Var på Lillehammer i helga,Sort Evo8 og ja jeg har skiboks, og ja det er styggt. Men så lenge kjerringa holder kjeft fordi hun får med seg slalom ski så kan jeg godt ragge rundt med skiboks og barnesete bak Hehe, det kan godt være det var deg, ja.. Mener den var Bærums-regga. Om det var deg, så lå du vertfall bak en sølvfarga Golf 3 med sota bakrute et stykke mot studentboligene på Smestad.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jølla Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Hehe, det kan godt være det var deg, ja..Mener den var Bærums-regga. Om det var deg, så lå du vertfall bak en sølvfarga Golf 3 med sota bakrute et stykke mot studentboligene på Smestad.. :) Yepp, husker at du svingte opp ved skolen. Bilen er på Service der hele uka, så du ser den nok mer Siter 86` Sierra Cosworth, original Motorsport 96` BMW 328 Hamman demo bil 02` Evo 6 og 04` Evo 8 99` Ferrari 355 F1 Spider 06` Honda Civic Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Det kan nok stemme, ja.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Hmmmm. Hørtes farlig ut som det er meg dere har sett! Var på Lillehammer i helga,Sort Evo8 og ja jeg har skiboks, og ja det er styggt. Men så lenge kjerringa holder kjeft fordi hun får med seg slalom ski så kan jeg godt ragge rundt med skiboks og barnesete bak hehe, det går en her og serru, som av ogtil kjører med skiboks :P men det var deg ja :P måtte glise bredt da jeg møtte på deg gitt :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg