2bb1nordli Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Har fått en knirkelyd fra klutsjpedalen. knirker når jeg tråkker pedalen inn og på vei ut igjen... noen som vet hva dette kan være? Har kommet sånn plutselig nå de siste dagene... Siter Østfold Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
King-Nothing Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Prøvd med litt WD-40 eller 5-56? :D Siter Peugeot 406 2.0 SVTI 98 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enmas Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Jeg å hadde samme problem på bilen min, sprutet på med crc 5-56 ved fjæra og overføringen. Det drepte knirkelyden, men etter et par dager kom lyden tilbake igjen. Da smurte jeg på tykkere smurning å har aldri hørt lyden siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Det er bare det at når det blir kaldt smøres det litt dårlig... er ikke uvanlig på biler at det knirker litt hvis det er lenge siden det ble påført litt smøring:) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Hydraulisk clutch? Isåfall kan en av disse sylinderne være slitt... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg