vegard2 Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 lurte på korleis dette skulle kobles? hvilken dyse er det lurt å bruke? tenkte i grunn at eg skulle motere en enkel dyse på skrå inn i insuget. vill det fungere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard2 Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 er det ingen som kan dette eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
void Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Går fint med orginale dyser. Hvordan du skal koble de, vet jeg ikke helt riktig. Aldri vært borti det. Siter Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 vegard2 skrev: er det ingen som kan dette eller?? kontakt morty999 enten her eller på FMCN :hello: Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
void Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 MR_Simba skrev: kontakt morty999 enten her eller på FMCN :hello: Var på tanken med å si det jeg også. :p Siter Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg