ibanez Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Hallais! Ja, etter min kjøretur idag etter å ha fikset 240`n, så har jeg møtt på et og annet rart da vettu. Først møtte jeg en halvsint 740, i 23:00 tiden tror jeg, på vei inn mot sentrum, på E6. Sparka godt den, hadde en streamer bak, men husker ikke hva det sto. Sota ruter bakruta og siderutene bak. Så på vei tilbake opp Oksta`n etterpå, ca kl. 23:30, møtte jeg en Scorpio 2,9 GHIA. Ble bra fart opp der etterhvert :D Lurer egentlig bare på om dere er medlemmer innpå her. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Farge på Volvo'n? Vinge bak? Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Heihei ;) Kjente igjen skilta fra tråden om volvoen din, og ville se hvordan du så ut aneglsmili Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Haha! Det var du ja. hehe! Jaja, gikk fort nok det. For meg iallfall :P Får tute eller blinke eller hoppe ut av vinduet eller noe neste gang du ser meg da ;) Viper: Beige, ingen vinge. Var GL, men lurer på om det ikke var tullball, for den sparka ganske godt. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 140 hk sparker bedre enn 116 hk ;p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg