Gå til innhold

montering av turbo kit

Ranger emnet

remiandre

Anbefalte innlegg

er det noen her som har opplevd dette med dette kittet??? har liksom bare hørt dritt om det nå, ikke noe positivt bortsett fra i.cooleren.

noen som har disse erfaringene??? syntes det kom mye dritt etter linken med den turboen som hadde delt seg i to..

men tilbake til spørsmålet mitt i begynnelsen, hva slags andre forsterkninge/utbyttninger trenger jeg forutenom motor??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen her som har opplevd dette med dette kittet??? har liksom bare hørt dritt om det nå, ikke noe positivt bortsett fra i.cooleren.

noen som har disse erfaringene??? syntes det kom mye dritt etter linken med den turboen som hadde delt seg i to..

men tilbake til spørsmålet mitt i begynnelsen, hva slags andre forsterkninge/utbyttninger trenger jeg forutenom motor??

j00 have much to learn, young padawan. Jeg bare anbefaler deg å bruke noen timer / dager / uker på å lese i Forced Induction-forumet til Honda-Tech.com. Alle og enhver tenkelig kombinasjon av begrepene "Hondamotor" og "turbo" er utprøvd og rapportert om her; back-to-back dynotester, produktskvalitetsammenlikninger, produkttester av brukerne, fremgangsmåter og kostnadsanalyser har blitt utført. Dette er virkelig snakk om et totalt overveldende vell av relatert og aktuell informasjon. Å spørre om dette emnet her på Bilforumet istedenfor å først lese i FI-forumet til Honda-Tech er som å gå over vidda etter vann - litt unødvendig. Dette er langt fra noen spøk heller - per klokka 04:30 den 31. Januar teller FI-forumet der nesten 96.800 tråder og 1.035.800 poster, og du kan ta gift på at absolutt alle spørsmål du har er allerde beskrevet og besvart opp og i mente der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider