Gå til innhold

Blande inn saker i lakken!

Ranger emnet

ArraKiss

Anbefalte innlegg

Blei litt føkka Topictittel der men jeg er trøtt å orker ikke tenke....

Spørsmålet går som følger. Jeg skal hellakkere bilen min snart... Jeg er i utgangspunktet keen på å beholde samme fargen men lurte på om det er mulig å hive i noe slik at fargen blir mer som man ønsker. Eksempel.. jeg har lakkode LB5N - Indigoblå perleeffekt. Dersom jeg f.eks ønsker at det skal være mer lillaskjær i denne.... Hvordan går jeg frem da? Evt blande inn lilla flakes eller no...? Håper noen kyndige kan svare...

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva du kan ha i?

Først må du ha tilgang til ett blande verk med farger.....

så bør du vite litt om farge blanding..... så kan du dele opp oppskriften og ta bort/legge til å forandre i oppskriften.

Flake kan legges i eøøer legges utenpåfargen....

Det finnes mange muligheter...hihi......

Har selv blandeverk å triksa masse med farger....

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å trikse og mikse, men husk for all del på hva slags farge du bruker og hvor mye

( prosentvis). eller Hvis du skal blande på ei blandeskål kan du bare bytte ut en av fargene du tilsetter i oppskriften med en annen, da er det bare å huske på hvilken lakk du byttet ut og hvilken lakk du erstattet med, så gjør blandeskålen resten.

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider